Ο Δήμος Βοΐου, σε συνεργασία με το Ενιαίο Κοινωνικό Δίκτυο Δυτικής Μακεδονίας και τον Σύλλογο Γυναικών Τσοτυλίου, διοργανώνει μια ενημερωτική ημερίδα με θέμα την γυναικεία αυτοφροντίδα. Η ημερίδα «Ανθίζοντας μέσα από τις προκλήσεις» θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Ιουνίου στη Σιάτιστα.
Η αυτοφροντίδα δεν είναι πολυτέλεια. Είναι ανάγκη. Είναι η δύναμη να σταματάς για λίγο, να ακούς τις ανάγκες σου, να αναγνωρίζεις την αξία σου και να βρίσκεις ξανά την ισορροπία σου.
Το Ενιαίο Κοινωνικό Δίκτυο Δυτικής Μακεδονίας, ο Δήμος Βοΐου και ο Σύλλογος Γυναικών Τσοτυλίου σας προσκαλούν στην ενημερωτική ημερίδα με θέμα: «Ανθίζοντας μέσα από τις προκλήσεις».
Η ημερίδα, με τίτλο «Η Τέχνη της Γυναικείας Αυτοφροντίδας», θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Ιουνίου, στις 11:30, στο Τραμπάντζειο Γυμνάσιο Σιάτιστας, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων «Αναστάσιος Δάρδας».
Μια συνάντηση αφιερωμένη στη γυναίκα, τη δύναμη, την ψυχική ανθεκτικότητα και τη σημασία της φροντίδας του εαυτού.
Σας περιμένουμε να μοιραστούμε σκέψεις, εμπειρίες και χρήσιμα εφόδια για μια πιο ισορροπημένη και ουσιαστική καθημερινότητα.






























