Στο πλαίσιο εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας που προβλέπει την λήψη υποστηρικτικών οικονομικών μέτρων για τις επιχειρήσεις που ανέστειλαν υποχρεωτικά την λειτουργία τους εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, το Δημοτικό Συμβούλιο Γρεβενών αποφάσισε ομόφωνα την απαλλαγή τους σε ποσοστό 100% από το ενιαίο ανταποδοτικό τέλος Καθαριότητας και Φωτισμού για το χρονικό διάστημα από 20 Μαρτίου έως 31 Δεκεμβρίου του 2020.
Ειδικότερα, η απαλλαγή των προαναφερθέντων Δημοτικών Τελών αφορά τους επαγγελματικούς λογαριασμούς παροχής ηλεκτρικού ρεύματος των επιχειρήσεων που, όπως είπαμε, ανέστειλαν υποχρεωτικά την λειτουργία τους, συμπεριλαμβάνοντας αποκλειστικά τις επαγγελματικές παροχές (καταστήματα κάθε είδους και μεγέθους, αγροτικές αποθήκες, στάβλους κτλ) και όχι τις οικιακές και μεικτές παροχές.
Τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι στο Δήμο Γρεβενών με καταληκτική ημερομηνία την 31η Ιανουαρίου 2021 είναι τα εξής:
- Αίτηση του εκπροσώπου της Επιχείρησης
- Απογραφικό της ΑΑΔΕ (για τον ΚΑΔ)
- Αντίγραφο Λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος (ΔΕΗ ή άλλος πάροχος)
- Εκτύπωση ΕΡΓΑΝΗ
- Βεβαίωση μη οφειλής προς το Δήμο από οποιοδήποτε τέλος ή δικαίωμα
- Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/1986
- Φωτοαντίγραφο Τραπεζικού Λογαριασμού για τυχόν επιστροφή χρημάτων
- Οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό που τυχόν ζητηθεί από τα αρμόδια όργανα
Η κατάθεση των δικαιολογητικών γίνεται ηλεκτρονικά στα email των Δημοτικών Υπαλλήλων:
κ.Βασίλειου Καραμήτρου (karavas67@hotmail.com και karavas@0641.syzefxis.gov.gr)
κ.Φωτεινής Λάζου (lazou@0641.syzefxis.gov.gr)
ενώ για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα (24623)-50874/50851/50895.
Τέλος, η Κανονιστική Απόφαση της υπ’ αριθμ. 26/23.12.2020 Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Γρεβενών είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Δήμου Γρεβενών και πιο συγκεκριμένα εδώ καθώς και η σχετική Αίτηση και Υπεύθυνη Δήλωση που θα βρείτε εδώ.