Ασφαλείς, άμεσες, δίχως ταλαιπωρία και γραφειοκρατία συναλλαγές με τις οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου εξασφαλίζει για τους δημότες ο Δήμος Αμυνταίου, θέτοντας σε λειτουργία τη νέα υπηρεσία Ηλεκτρονικών Πληρωμών.
Απαντώντας στις προκλήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, η δημοτική αρχή προχωρά στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Δήμου, δίνοντας πλέον τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώσουν τις συναλλαγές τους μέσω της ταυτότητας οφειλής, με την αξιοποίηση και την καινοτόμο χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών.
Η νέα on line υπηρεσία είναι προσβάσιμη μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που έχει δημιουργηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Αμυνταίου παρέχοντας στους πολίτες τη δυνατότητα προβολής αλλά και εξόφλησης βεβαιωμένων οφειλών (ΤΑΠ, παραβάσεις ΚΟΚ, Μισθώματα, Τέλος Ύδρευσης-Αποχέτευσης-Άρδευσης κτλ). Οι ενδιαφερόμενοι με την είσοδό τους στο σύστημα λαμβάνουν ενημέρωση μέσω της ταυτότητας οφειλής για τις οικονομικές εκκρεμότητές τους προς τον Δήμο, τις οποίες μπορούν να εξοφλήσουν ηλεκτρονικά.
Η σύνδεση στην υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών πραγματοποιείται με τη χρήση κωδικών taxisnet, ακολουθώντας την διαδρομή –amyntaio.gr-e-υπηρεσίες-Ηλεκτρονική ενημέρωση οφειλών-. Η εξόφληση της οφειλής θα γίνεται με e-Pos, ακολουθώντας τα βήματα της πληρωμής με κάρτα. Το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης της απόδειξης είσπραξης, καθώς και αναλυτικής προβολής των ειδοποιητηρίων με τις οφειλές.
Με σκοπό τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, δημιουργήσαμε την πλατφόρμα των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών ώστε από την ασφάλεια του σπιτιού τους οι πολίτες να διεκπεραιώνουν τις οικονομικές τους συναλλαγές Εύκολα, Γρήγορα, Αποτελεσματικά! Επιπρόσθετα, με σεβασμό στην ιδιωτικότητα τους και την προστασία των Προσωπικών τους Δεδομένων, συνδεόμενοι μέσω του site στην πλατφόρμα των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών, θα μπορούν να προσθέτουν το mail και να δέχονται ενημέρωση κατά την έκδοση του ειδοποιητηρίου.
Η εφαρμογή της διοικητικής μεταρρύθμισης βρίσκεται σε μια προσπάθεια για τη ριζική αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης του πολίτη. Απώτερος στόχος είναι να μειωθεί η γραφειοκρατία, να εξαλειφθεί η αναμονή και η ταλαιπωρία των πολιτών και να αναπτυχθεί μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ Δήμου και πολιτών.