Η επόμενη μέρα των αυτοδιοικητικών εκλογών πρέπει να μας βρει όλους μας μια γροθιά, διότι οι εποχές επιβάλουν να σταθούμε ενωμένοι και να επιδιώξουμε λύσεις που θα τονώσουν το κοινωνικό αίσθημα, θα μετατρέψουν την ανησυχία σε ελπίδα των πολιτών, θα δώσουν οικονομική ανάπτυξη και θα κρατήσουν τον κόσμο στην πολύπαθη περιοχή μας.
Σημείο 1.
Η απώλεια της αγροτικής παραγωγής στον κάμπο της Θεσσαλίας αναμένεται να έχει μεγάλη επίπτωση για όλη την χώρα τα επόμενα χρόνια και πρέπει να αντισταθμιστεί. Οι υπόλοιπες περιφέρειες της χώρας θα πρέπει να συνεισφέρουν ώστε να διατηρηθεί τουλάχιστον το ισοζύγιο εισαγωγών/εξαγωγών αγροτικών προϊόντων. Πρέπει να δοθούν άμεσα κίνητρα στον αγροτικό τομέα και να ενισχυθεί η κτηνοτροφία της περιοχής μας. Η δυναμική συμβολή του αγροτικού τομέα είναι ένα μέσο τόνωσης της τοπικής οικονομίας και επιπλέον στήριξης της χώρας σε αυτήν την δύσκολη συγκυρία, αλλά και σε μελλοντικές.
Σημείο 2.
Η άμεση αξιοποίηση των εδαφών που θα επιστρέψει η ΔΕΗ. Η γη που θα επαναποδοθεί στην τοπική κοινωνία αποτελεί την βασική προϋπόθεση για την δημιουργία υπεραξίας στην περιοχή αφού συμβάλει στην δημιουργία αναπτυξιακού περιβάλλοντος. Λαμβάνοντας υπόψη την μεγάλη τεχνογνωσία που υπάρχει στην περιοχή και στην πληθώρα τεχνικού προσωπικού, είναι εφικτή η δημιουργία καινοτόμων δραστηριοτήτων με αξιοποίηση των εναλλακτικών μορφών ενέργειας. Η δημιουργία ενός πρότυπου Πράσινου Ψηφιακού Κόμβου είναι μια από τις διεξόδους για την μετάβαση της οικονομίας της περιοχής από την μονοκαλλιέργεια του λιγνίτη σε νέα ανταγωνιστικά μοντέλα ανάπτυξης. (δημιουργεί υπεραξία στην περιοχή, θέσεις εργασίας).
Σημείο 3.
Η τουριστική αξιοποίηση των βιομηχανικών εγκαταστάσεων της περιοχής, σε συνδυασμό με την προώθηση των φυσικών προτερημάτων της Δυτικής Μακεδονίας αποτελεί το μεγάλο στοίχημα κάθε Δημοτικής Αρχής. Στην μοναδική Περιφέρεια της χώρας που δεν βρέχεται από θάλασσα, η δημιουργία συνδυαστικών πακέτων τεχνολογικού και εναλλακτικού τουρισμού δημιουργηθεί μια νέου τύπου οικονομία για την περιοχή, αποδίδοντας παράλληλα τον σεβασμό στην βαριά βιομηχανία της χώρας, που στήριξε οικονομικά την περιοχή για δεκαετίες, αναδεικνύοντας τις φυσικές ομορφιές και εναλλακτικές δραστηριότητες της τοπικής κοινωνίας.
Σημείο 4.
Η πόλη μας να δημιουργήσει Φήμη να χτίσει Brand. Με οργανωμένη κουλτούρα ότι αποτελεί μέρος στο οποίο οι άνθρωποι επιθυμούν να εργάζονται, να διαμένουν, να επισκέπτονται και να επενδύουν. Με κοινή συνισταμένη κάτοικοι, δημοτική αρχή, φορείς, εμπορικοί σύνδεσμοι και επιχειρήσεις και με βαθιά γνώση των χαρακτηριστικών και των υπηρεσιών τους, με την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων και των δυνατοτήτων τους και με ισχυρές ιδέες (Λειτουργία έξυπνης πόλης – Smart Cities) η πόλη μας πρέπει να συστηθεί και να δείξει ότι μπορεί να αποτελέσει ένα ασφαλές καταφύγιο για τον σύγχρονο πολίτη. Να δημιουργήσει μοναδικότητες που ξεχωρίζει από τις άλλες πόλεις της χώρας για την εύρυθμη και έξυπνη λειτουργία της, τις υπηρεσίες της,τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα αλλά κυρίως για την καρδιά της, τους ίδιους τους πολίτες τα οποία αυτά στοιχεία οδηγούν στο να δημιουργούν πρεσβευτές οι οποίοι την κάνουν ξακουστή βλέποντας και μεταφέροντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ,τις υπηρεσίες της , τον έξυπνο τρόπο λειτουργίας της.
Με βαθιά εκτίμηση
Μίμτσης Πέτρος , ΜSc
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΤΕ
Τεχνικός Δικτύων & Τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ενωμένη Εορδαία Παναγιώτης Πλακεντάς