Πολλοί πελάτες της ΔΕΗ που είχαν την ατυχία να πληρώσουν μέσω ταχυπληρωμής στα ΕΛΤΑ το λογαριασμό ρεύματος, διαπίστωσαν το τελευταίο διάστημα ότι η πληρωμή τους δεν έχει καταχωρηθεί και άρα εμφανίζονται ως οφειλέτες. Το φαινόμενο αυτό είχε γνωστοποιηθεί ξανά τον Ιούνιο του 2017 όταν έγινε γνωστό ότι οφείλεται ποσό ύψους 19,5 εκ. ευρώ. Περίπου το ίδιο ποσό εμφανίζονται τα ΕΛΤΑ να έχουν παρακρατήσει από πληρωμένους λογαριασμούς και αυτήν την περίοδο. Το θέμα καταγγέλθηκε πρόσφατα στη Βουλή, με την επισήμανση ότι έτσι τελικά χάνουν οι καταναλωτές την έκπτωση συνέπειας 15%, επιβαρύνονται με τόκους καθυστερήσεων και ακόμη απειλούνται με διακοπή ηλεκτροδότησης, ενώ έχουν πληρώσει κανονικά τους λογαριασμούς τους.
Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι για να αποφύγουν τη μεγαλύτερη ταλαιπωρία και τα επιπλέον έξοδα, οι πελάτες της ΔΕΗ που έχουν πληρώσει τους λογαριασμούς ρεύματος μέσω ΕΛΤΑ, θα πρέπει να υποστούν μια άλλη ταλαιπωρία και να πάνε στο κοντινότερο υποκατάστημα της ΔΕΗ. Εκεί με την απόδειξη της πληρωμής από τα ΕΛΤΑ, έχει δοθεί γραμμή από την εταιρεία να γίνεται διασταύρωση των ημερομηνιών και στη συνέχεια να μη θεωρείται πλέον ληξιπρόθεσμος οφειλέτης να «ασπρίζει” το μητρώο του και να δικαιούνται εκ νέου την έκπτωση 15%.
Αντίθετα όσοι δεν μεταβούν στα υποκαταστήματα ή έχουν χάσει το απόκομμα της ταχυπληρωμής θα πρέπει να περιμένουν πότε τα ΕΛΤΑ θα πληρώσουν τα χρήματα στη ΔΕΗ.