Μάλλον αθόρυβα, στο μέσο της εβδομάδας μετά το Πάσχα, ο Όμιλος ΟΤΕ προχώρησε στην ανακοίνωση των αλλαγών που αφορούν το εμπορικό του brand. Αυτό που επί 27 χρόνια γνωρίσαμε σαν Cosmote γίνεται πλέον Cosmote Telekom, σε μια κίνηση που θεωρούνταν αναμενόμενη μεν αλλά ουδείς γνώριζε τον χρόνο που επρόκειτο να πραγματοποιηθεί.
«Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand Telekom, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη, με μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα, που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, κ. Κώστας Νεμπής.
Όπως μας διευκρίνισαν στελέχη του Ομίλου, αυτό που αλλάζει ουσιαστικά σε αυτή τη φάση είναι η κύρια εμπορική ονομασία της εταιρείας ενώ η ονομασία του μητρικού Ομίλου παραμένει αναλλοίωτη. Αυτό καταρχήν θα αποτυπώνεται, κάτι που ήδη γίνεται άλλωστε, στην προβολή του νέου brand σε όλες τις μορφές επικοινωνίας με κοινό και συνεργάτες αλλά και στα ήδη υπάρχοντα και μελλοντικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Ωστόσο, αυτό που «έρχεται» με την καθιέρωση του brand Cosmote Telekom είναι η αξιοποίηση τεχνογνωσίας, καινοτομιών και διεθνών συνεργασιών που φέρνει μαζί της η Telekom ώστε να υιοθετηθούν από την πλευρά του ΟΤΕ «προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας». Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας συνέργειας ήταν η ενσωμάτωση πρόσφατα της υπηρεσίας Netflix στο πακέτο της Cosmote TV, η οποία προέκυψε λόγω των διεθνών συμφωνιών της Telekom.
Σύμφωνα με τα στελέχη του ΟΤΕ τέτοιου είδους συνέργειες θα είναι πλέον πολύ συχνές στο άμεσο μέλλον καθώς ουσιαστικά η «νέα» Cosmote Telekom θα εκμεταλλεύεται τις ήδη υπάρχουσες και τις μελλοντικές διεθνείς συνεργασίες της Telekom, είτε πρόκειται για τηλεοπτικό περιεχόμενο, αποκλειστικές συσκευές ή χρήση δικτύων.
Μάλιστα, μιλώντας με στελέχη του ΟΤΕ σαφές ήταν το υπονοούμενο ότι αυτές οι νέες συνέργειες θα έρθουν εξαιρετικά σύντομα και ότι πρόκειται να είναι πολύ συχνές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Telekom έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα από τη μελέτη «Brand Finance Global 500» ως το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και ως το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, με την τρέχουσα αξία του να ανέρχεται στα 85,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Σημειώνεται ότι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, που φέτος τον Ιούλιο κλείνει έναν χρόνο στη συγκεκριμένη θέση, έχει ξεκαθαρίσει ότι επιθυμία του είναι ο ΟΤΕ να «εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις στην Ευρώπη».
Το νέο όραμα για τον ΟΤΕ του 2030 βασίζεται σε τρεις βασικές δεσμεύσεις: πρώτον, να παρέχει την καλύτερη εμπειρία πελάτη μέσα από κορυφαία ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες συνδεσιμότητας, δεύτερον να παραμείνει σε θέση οδηγού στα δίκτυα νέας γενιάς και τρίτον, να διαμορφώσει ένα ακόμη πιο σύγχρονο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες.
Οι παραπάνω δεσμεύσεις πλαισιώνονται και ουσιαστικά εκπορεύονται από την «αξιοποίηση της δύναμης ενός παγκόσμιου κολοσσού όπως η Telekom», όπως είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο Κώστας Νεμπής κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης.
«Η Telekom είναι ένας Όμιλος με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες. Έχει πάνω από 300 εκατ. πελάτες και απασχολεί πάνω από 200.000 εργαζόμενους. Το μέγεθός της, της επιτρέπει να έχει περισσότερες ευκαιρίες συνεργασίας από οποιονδήποτε άλλο. Google, Apple, SpaceX, Perplexity, OpenAI, Nvidia και Netflix είναι μόνο μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα συνεργασιών της Telekom. Όπως κάναμε με το Netflix, έτσι θέλουμε να κινηθούμε για να αξιοποιήσουμε όσες περισσότερες συνεργασίες μπορούμε προς όφελος των πελατών μας», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο κ. Νεμπής.
Πηγή: ot.gr