Ετοιμες για την Black Friday είναι οι περισσότερες επιχειρήσεις που φέτος μπαίνουν πιο δυναμικά στον θεσμό μετά την περσινή επιτυχία, που ξεπέρασε κάθε πρόβλεψη και προσδοκία.
Ηδη πολλές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει δύο με τρεις ημέρες πριν τις προωθητικές ενέργειες, οι οποίες αναμένεται να κορυφωθούν αύριο. Μάλιστα, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης δε άφησε ασχολίαστο το γεγονός ότι μετά μόλις ένα χρόνο από την εισαγωγή της Black Friday στην Ελλάδα η διάρκεια της από μία ημέρα επεκτάθηκε σε τρείς, ακόμα και σε εβδομάδα.
«Από του χρόνου το πιο πιθανό είναι να την αποκαλούμε Greek black week» επισημαίνει και προτρέπει τα καταστήματα να συμμετάσχουν δίνοντας παράλληλα και έναν χρηστικό οδηγό για το τι ακριβώς ισχύει.
Οδηγίες για επιχειρήσεις και καταναλωτές
- Ως «Black Friday» ορίζεται η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, η οποία σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου.
- Δεν αποτελεί τακτικές εκπτώσεις αλλά προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας.
- Η συμμετοχή των εμπορικών καταστημάτων είναι προαιρετική.
- Στα προϊόντα που προσφέρονται, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή.
- Εφόσον αναγράφεται ποσοστό μείωσης, αυτό θα πρέπει να αναρτάται σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα.
- Δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα.
- Χρειάζεται προσοχή τόσο στην αποτύπωση όσο και στην ουσία των μειώσεων, καθώς τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα είναι μεγάλα και αχρείαστα.