Απελπισμένη προσπάθεια να κάνει «ανοίγματα» προς κάθε ιδεολογική κατεύθυνση επιχειρεί ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Τσίπρας μετά την συντριπτική ήττα στις ευρωεκλογές και στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Το νέο σήμα-λογότυπο του κόμματος που έστειλε προς τους υποψηφίους του ΣΥΡΙΖΑ, αποκαλύπτει περίτρανα και την απόγνωση στην οποία βρίσκεται η Κουμουνδούρου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ δείχνει μια τεράστια δυσκολία να αναπροσαρμόσει την στρατηγική του και επιχειρεί να «ψαρέψει» ψηφοφόρους από κομματικές δεξαμενές που μέχρι στιγμής είχε μονίμως απέναντί του.
Το νέο λογότυπο “ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία”, που επί της ουσίας σηματοδοτεί την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ στο δρόμο προς τις κάλπες, έστειλε πριν λίγη ώρα η Κουμουνδούρου στους υποψήφιους βουλευτές της.
Το λογότυπο «λίγο απ’ όλα», είναι χαρακτηριστικό και της πολιτικής των κυβερνήσεων – κουρελού του ΣΥΡΙΖΑ. Ο ηττημένος ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσίπρας που χρεώνεται και προσωπικά την ήττα του κόμματος και της κυβέρνησης, αποφάσισε να συμπεριλάβει στις κομματικές του αναφορές εκτός από τους ψηφοφόρους που απέμειναν στο κόμμα και όσους έμειναν χωρίς κομματικό προσδιορισμό εξαιτίας της διάλυσης των μικρών κομμάτων.
Εντύπωση πάντως προκαλεί το γεγονός ότι, για πρώτη φορά κόμμα της «Αριστεράς» χρησιμοποιεί στο λογότυπο του και το μπλε χρώμα.
Το πολιτικό bulling ωστόσο του ΣΥΡΙΖΑ, τόσο προς την κοινωνία, όσο και προς τους ψηφοφόρους κορυφώθηκε με το να επιλέξει και τα γαλάζια χρώματα στο προεκλογικό του λογότυπο.
Η κατραπακιά της κάλπης και των δημοσκοπήσεων οδήγησαν την Κουμουνδούρου και το ανανεωμένο επικοινωνιακό επιτελείο του Αλέξη Τσίπρα να προσεταιριστεί τους άλλοτε… πολιτικούς του “εχθρούς” νομίζοντας ότι θα του συγχωρήσουν τα ψέματα, τις παλινωδίες, την τοξικότητα και κυρίως την κυνικότητα με την οποία κυβέρνησε.
Παρασυρόμενοι προφανώς οι επικοινωνιολόγοι του ΣΥΡΙΖΑ από τα «έρμα» και απομεινάρια της δεξιάς παράταξης που συγκέντρωσε στο κόμμα και στην κυβέρνησή του ο Αλέξης Τσίπρας, θεώρησαν ότι έχουν και την δυνατότητα να απλώσουν το χέρι και να ζητήσουν ψήφο «κατανόησης» και από δεξιούς ψηφοφόρους. Αυτούς που κάποτε αποκαλούσαν “φασίστες και ακραίους”.
Οι 9,3 μονάδες της απολύτως προσωπικής του ήττας στις Ευρωεκλογές, είναι ικανές να κάνουν τον «γιαλατζή» Τσε Γκε Βάρα, Αλέξη Τσίπρα, όχι μόνο να βάλει τα χρώματα όλων των κομμάτων πάνω στο λογότυπο του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και θρησκευτικά σύμβολα προκειμένου να αποτρέψει την μεγάλη διαφορά με τη ΝΔ στις εθνικές εκλογές και την αυτοδυναμία του Κ. Μητσοτάκη.