Στις μέρες μας η ενημέρωση γίνεται με διαφορετικό τρόπο σε σχέση με παλαιότερα που τα μέσα ενημέρωσης ήταν κυρίως το ραδιόφωνο, οι εφημερίδες και η τηλεόραση. Τώρα οι περισσότεροι προτιμούν να ενημερώνονται κατευθείαν από διαδικτυακές σελίδες. Επίσης η ενημέρωσή τους γίνεται από μηχανές αναζήτησης, από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email και από ειδοποιήσεις στο κινητό. Αυτού του είδους η ενημέρωση αφορά κατά κύριο λόγο τους νέους.
Έρευνες έχουν δείξει ότι:
Περισσότερο οι νέοι περνάνε τον χρόνο τους στο YouTube, στο Messenger και στο Instagram για να ενημερώνονται παρά στο Facebook.
Κατά μέσο όρο την εβδομάδα οι Έλληνες διαβάζουν ειδήσεις από 5,6 ιστοσελίδες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχουν πλουραλιστική ενημέρωση. Παρόλα αυτά σε κάποιες από αυτές τις ιστοσελίδες υπάρχουν κίνδυνοι για παραπληροφόρηση.
Ένα ποσοστό των νέων αποφεύγει να ενημερώνεται, επειδή δεν θέλουν να επηρεαστεί αρνητικά η διάθεσή τους, αλλά και επειδή δεν εμπιστεύονται τις ειδήσεις σε διάφορες ιστοσελίδες.
Φαίνεται ότι η ενημέρωση των νέων προέρχεται κυρίως από το διαδίκτυο. Πολλές από αυτές τις πληροφορίες του διαδικτύου, είναι ψευδείς ή μη ελεγχόμενες, με αποτέλεσμα να μην ξέρουμε ποια ιστοσελίδα να εμπιστευτούμε. Όμως για το πώς θα εξελιχτεί αυτή η τάση θα μας το αποδείξουν οι επόμενες έρευνες.
Πηγή: orgi.gr
Μαρία Μάινα Β1