Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημείωσαν για άλλον έναν μήνα αύξηση πωλήσεων και ήταν οι δύο κατηγορίες που κινήθηκαν ανοδικά. Τα υβριδικά μάλιστα έδειξαν μεγάλη δυναμική, καθώς γνώρισαν αύξηση 9,9% σε σχέση με τον περσινό Ιούλιο, καταλαμβάνοντας το 44,4% του συνόλου των πωλήσεων. Δηλαδή σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν κάποιας μορφής υβριδικής τεχνολογίας.
Ανοδικά για άλλον ένα μήνα κινήθηκαν και οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (+3,7%) καταλαμβάνοντας συνολικά το 13,9% του συνόλου των πωλήσεων. Σε αυτή την σημαντική αύξηση συμβάλλει αποφασιστικά η γενναία επιδότηση του κράτους, αλλά και οι δελεαστικές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες μπήκαν στην λογική των προσφορών. Από την άλλη πτωτική είναι η πορεία των αυτοκινήτων με βασικό καύσιμο τη βενζίνη (-4,4%), το πετρέλαιο (-7,5%) το φυσικό αέριο (-0,4%) και το υγραέριο (-1,4%).
Στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών παρέμεινε η «Β» κατηγορία με τα SUV να κατέχουν σημαντικό κομμάτι από τις πωλήσεις. Το 52,4% των συνολικών πωλήσεων ανήκαν στην συγκεκριμένη κατηγορία με τα SUV να καταλαμβάνουν το 28,2%. ‘Αλλωστε είναι η κατηγορία που συνδυάζει άνεση, μεγάλους χώρους, αξιοπιστία, μεγάλη οικονομία καυσίμου και ευελιξία κυρίως μέσα στις πόλεις. Η αμέσως επόμενη αγαπημένη κατηγορία είναι η «C» με συνολικό μερίδιο αγοράς 27,3% και ακολουθεί η «Α» με 11,4%.