Την άδεια δόμησης για τη μεγάλη επέκταση του Αεροδρομίου Μακεδονία ενέκρινε και εξέδωσε το Υπουργείο Υποδομών και πλέον είμαστε μία ανάσα πριν να ξεκινήσει το μεγάλο έργο, κόστους 90εκατ.ευρώ (περίπου το 25% του συνολικού budget της Fraport για τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com τα πρώτες εργασίες αναμένεται “δειλά” να ξεκινήσουν τον Ιούλιο να επιταχύνουν μέσα στο χειμώνα και τελικός στόχος είναι, το 2021 ο Αεροσταθμός Μακεδονία να έχει διπλάσιο χώρο από το σημερινό και να είναι πλέον ένα μεγάλο σύγχρονο Ευρωπαϊκό Αεροδρόμιο. H τελετή θεμελίωσης θα γίνει άνευ απροόπτου τον Σεπτέμβριο.
Παράλληλα αυτή την περίοδο ολοκληρώνεται ο έλεγχος στο χώρο που θα κατασκευαστεί το νέο κτίριο για τυχόν βόμβες από τον Β` Παγκόσμιο Πόλεμο σε συνεργασία με την ΤΕΝΞ. Όπως ίσως θυμάστε στα έργα επέκτασης του διαδρόμου προσαπογείωσης 10-28, είχαν βρεθεί αρκετές και είχε χρειαστεί η επέμβαση αυτής της ειδικής ομάδας του Στρατού.
Στα έργα που αποτελούν το lifting του Μακεδονία ξεχωρίζει η αποκατάσταση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών και τροχοδρόμου ενώ σε πορεία ολοκλήρωσης είναι το έργο επέκτασης του 10-28, έργο που εκτελείται από το Υπουργείο Υποδομών και που σύμφωνα με το πιο πρόσφατο χρονοδιάγραμμα αναμένεται να παραδοθεί σε λειτουργία στα τέλη του έτους. Αυτό, θα είναι και το πρώτο μεγάλο άλμα για το Αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης που θα έχει τη δυνατότητα πλεόν να εξυπηρετεί υπερατλαντικές πτήσεις και μεγάλου μεγέθους αεροπλάνα, διπλασιάζοντας την ικανότητα προσέγγισης.
Εσωτερικά, στον υφιστάμενο χώρο του Αεροσταθμού ολοκληρώθηκε η πρώτη μεγάλη αναδιαρρύθμιση και πλέον ο επιβάτης με το που μπαίνει βλέπει μία άλλη “φρέσκια” εικόνα. Συγκεκριμένα οι επιβάτες ακολουθούν πλέον διαφορετική ροή στις αναχωρήσεις παιρνόντα από μηχανήματα ελέγχου τα όποια αυξήθηκαν και περπατώντας περνούν από τα αναδιαμορφωμένα duty free, ενώ “έφυγε” και ένας χώρος που περιόριζε και έγινε αναδιαμορφωση και καλύτερη διαχείριση των πυλών.