Το παγκόσμιο πρόγραμμα αδειοδότησης και λιανικής πώλησης για το Παγκόσμιο Κύπελλο Μπάσκετ της FIBA 2023 υπόσχεται να είναι το πιο εκτεταμένο που έχει γίνει ποτέ.
Από τις 25 Αυγούστου έως τις 10 Σεπτεμβρίου, οι Φιλιππίνες, η Ινδονησία και η Ιαπωνία θα φιλοξενήσουν τη 19η διοργάνωση, τη ναυαρχίδα του διαγωνισμού της FIBA, και η προσμονή αυξάνεται γρήγορα.
Με 32 εθνικές ομάδες να αγωνίζονται σε 92 αγώνες στις τρεις διοργανώτριες χώρες μπροστά σε εκατομμύρια φιλάθλους, το πρόγραμμα αδειοδότησης έχει επεκταθεί και περιλαμβάνει ειδικά Kαταστήματα Φιλάθλων, επίσημα ηλεκτρονικά καταστήματα, αναδυόμενα καταστήματα σε όλες τις πόλεις υποδοχής που φιλοξενούν την διοργάνωση και Καταστήματα Φιλάθλων στους χώρους διεξαγωγής και στις Οπαδικές Ζώνες κατά τη διάρκεια των αγώνων.
Οι οπαδοί των Φιλιππίνων μπορούσαν να αγοράσουν τα αντικείμενα σε δύο ξεχωριστούς χώρους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την Κλήρωση.
Οι φίλαθλοι παρακολούθησαν την πρώτη έκθεση μόδας για το Παγκόσμιο Κύπελλο από τη FIBA κατά την παρουσίαση του Παγκόσμιου Προγράμματος Αδειοδότησης και Λιανικής Πώλησης στην εκδήλωση της Κλήρωσης στη Μανίλα τον Απρίλιο. Αρκετές εξέχουσες προσωπικότητες του αθλητικού κλάδου ήταν παρούσες στην επίδειξη μόδας.
Η FIBA δημιούργησε έξι διαφορετικά σετ αδειών (προϊόντων) με βάση την ιστορία και τις παραδόσεις των χωρών που θα φιλοξενήσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο Μπάσκετ 2023 της FIBA. Εκτός από το να προσφέρουν στους φιλάθλους πρωτότυπα, φρέσκα και υψηλής ποιότητας δημιουργικά σχέδια προϊόντων που ανταποκρίνονται στα διαφορετικά γούστα όλων των φιλάθλων μας, οι συλλογές δημιουργήθηκαν για να τιμήσουν την αγάπη των φιλάθλων για τη χώρα, τις αγαπημένες τους ομάδες και τη μοναδική αισθητική του αθλήματος μέσω θεματικών συλλογών. Έτσι, με τα συναρπαστικά παιχνίδια, pame stoixima basket Betopolis!
Ρούχα, αναμνηστικά, αξεσουάρ, καπέλα, βιβλία, παιχνίδια και ηλεκτρονικά παιχνίδια, οικιακά σκεύη, είδη φιλάθλων, χαρτικά, βελούδινα και τσάντες/αποσκευές είναι μερικές μόνο από τις κύριες κατηγορίες αδειών χρήσης του προγράμματος, καθεμία με τη μοναδική στρατηγική ενεργοποίησης.
Ο ενθουσιασμός των φιλάθλων για το Παγκόσμιο Κύπελλο Μπάσκετ της FIBA 2023 είναι έκδηλος. Στόχος μας είναι να κάνουμε αυτή την έκδοση την καλύτερη που έγινε ποτέ και είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε στη ζήτηση για επίσημα αδειοδοτημένα προϊόντα και εμπορεύματα”, δήλωσε ο Crocker.