Την ευκαιρία να προχωρήσουν σε σημαντικό αριθμό πωλήσεων έδωσε στους γουνοποιούς της Καστοριάς και της Σιάτιστας, το 2nd Fur Shopping Festival, που έκλεισε με επιτυχία τις πύλες του την Κυριακή 5 Νοεμβρίου, με τη συμμετοχή 101 Εκθετών, οι οποίοι διέθεσαν εκατοντάδες εμπορεύματα κατασκευασμένα με γούνα, εν όψει της νέας χειμερινής σεζόν.
Κατά τη διάρκεια του τριημέρου του φεστιβάλ, το οποίο είναι ένα εκθεσιακό γεγονός για χονδρικές και λιανικές πωλήσεις, προσφέροντας μία τεράστια ποικιλία προϊόντων σε εμπόρους και καταναλωτές, τις πύλες του Κέντρου Γούνας Δυτικής Μακεδονίας πέρασαν 377 εμπορικοί επισκέπτες, από 29 χώρες:
Αργεντινή |
Αρμενία |
Βέλγιο |
Βουλγαρία |
Γαλλία |
Γερμανία |
Ελλάδα |
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα |
ΗΠΑ |
Ιταλία |
Καζακστάν |
Καναδάς |
Κίνα |
Κουβέιτ |
Κροατία |
Κύπρος |
Λευκορωσία |
Λίβανος |
Μεγάλη Βρετανία |
Μολδαβία |
Ολλανδία |
Ουγκαρία |
Ουκρανία |
Πακιστάν |
Πολωνία |
Ρουμανία |
Ρωσία |
Σκόπια |
Τουρκία |
Ο μεγαλύτερος όγκος των εμπορικών επισκεπτών προήλθε από την Ρωσία και την Ουκρανία, που κατέφθασαν με πτήσεις charter απευθείας στο αεροδρόμιο Καστοριάς και προέβησαν σε σημαντικές εμπορικές πράξεις, οι οποίες δίνουν στον κλάδο της γούνας την αναγκαία για την εποχή «ανάσα» ρευστότητας, με σημαντικό αντίκτυπο και στην οικονομία του τόπου, που για τρεις ημέρες έζησε αυτή τη γιορτή της γούνας.
Μεταξύ άλλων, το 2o Fur Shopping Festival επισκέφθηκαν ο πρόεδρος της Ένωσης Κέντρου, Βασίλης Λεβέντης, μεγάλο κλιμάκιο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη, Θόδωρο Καρυπίδη, ο ευρωβουλευτής Ν.Δ., Θοδωρής Ζαγοράκης, με τη σύζυγό του Ιωάννα Λίλη, οι δύο βουλευτές του νομού Καστοριάς, Ολυμπία Τελιγιορίδου και Μαρία Αντωνίου, ο βουλευτής ΑΝ.ΕΛ. Θεσσαλονίκης, Γιώργος Λαζαρίδης, καθώς και εκπρόσωποι του υπουργείου Εξωτερικών και του Enterprise Greece.
Επισκέπτες και εκθέτες, μεταξύ άλλων, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν δύο πολύ όμορφες μουσικές εκδηλώσεις στο φαντασμαγορικό σκηνικό που στήθηκε στο Lounge Area του εκθεσιακού χώρου, με την Κλάρα Μυροφορίδου και τις Fortissimo.
Τις εντυπώσεις έκλεψε το αερόστατο σε σχήμα καρδιάς που ήταν το σήμα «κατατεθέν» του Fur Shopping Festival και το οποίο πέταξε πάνω από την πόλη των γουναράδων, όπου για τρεις ημέρες …χτυπούσε η καρδιά της γούνας.
Το 2nd Fur Shopping Festival διοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Γουνοποιών Καστοριάς, η ΔΕΘ – HELEXPO και η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ενώ υποστηρίχθηκε από την Εταιρία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας, τον Δήμο Καστοριάς και τα μεγαλύτερα δημοπρατήρια γουνοδερμάτων παγκοσμίως (NAFA, BLACKGLAMA, KOPENHAGEN FUR και SAGA).