Αριστεία σε μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης Δημοτικών Σχολείων της Εορδαίας που διακρίθηκαν για την υψηλή επίδοσή τους σε Μαθηματικό μαθητικό διαγωνισμό, επιδόθηκαν σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης στην Πτολεμαΐδα.
Επρόκειτο για τον 6ο Μαθηματικό διαγωνισμό που διοργάνωσε το
Παιδαγωγικό Τμήμα Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στις 14 Μαΐου, υπό τον Καθηγητή Χαράλαμπο Λεμονίδη, και σύμφωνα με όσα ανέφερε ο πρόεδρος του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εορδαίας Στάθης Θεοφυλακτίδης, έχει στόχο να βάλει τους μαθητές του Δημοτικού σε έναν τρόπο σκέψης ώστε να χρησιμοποιήσουν τα μαθηματικά του σχολείου στην καθημερινή τους ζωή.
Επισήμανε ότι η Εορδαία δείχνει να έχει τους περισσότερους άριστους μαθητές, αφού κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό μαθητών που διακρίθηκαν στο συγκεκριμένο διαγωνισμό σε σχέση με τους μαθητές των υπόλοιπων πόλεων της Δυτικής Μακεδονίας που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, λέγοντας πως είναι συγκριτικά «πολλοί περισσότεροι από τις άλλες πόλεις».
Στο διαγωνισμό πήραν μέρος 146 μαθητές σχολείων της Εορδαίας- αν και είχαν δηλώσει συμμετοχή 200 παιδιά. Κι όπως δήλωσε ο κ. Θεοφυλακτίδης, αριστεία προόδου δόθηκαν μόνο σε μαθητές που διακρίθηκαν και πέτυχαν βαθμό από 9 έως 10, ενώ πάνω από 8 έγραψαν 23 μαθητές της Εορδαίας. Σημείωσε δε ότι οι βαθμοί επίδοσης δεν κοινοποιούνται στους μαθητές, καθώς στόχος του διαγωνισμού είναι η μελέτη και στατιστική ανάλυση των στοιχείων από το πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με στόχο τη βελτίωση των βιβλίων των μαθηματικών, καθώς ο Καθηγητής κ. Λεμονίδης είναι ο συγγραφέας των βιβλίων μαθηματικών των περισσότερων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου.
Δεν παρέλειψε να συγχαρεί τους μαθητές, καθώς επίσης τους εκπαιδευτικούς των σχολείων της Εορδαίας αλλά και τους γονείς τους για τη στήριξή τους.
Τους μαθητές που αρίστευσαν στο διαγωνισμό συγχάρηκε και ο εκπρόσωπος του κ. Λεμονίδη και της Ομάδας των Μαθηματικών της Φύσης και της Ζωής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Σχολικός σύμβουλος Φλώρινας Γιώργος Λιγούρας, ο οποίος δεν παρέλειψε να εξάρει τη συμβολή των εκπαιδευτικών και των γονιών στο να αγαπήσουν τα παιδιά τα μαθηματικά.
Εξέφρασε την ικανοποίησή του για την μεγάλη συμμετοχή μαθητών από τη Δυτική Μακεδονία στο διαγωνισμό μαθηματικών, εκθειάζοντας μάλιστα το ψηλό επίπεδό τους και σημείωσε ότι ως επίδοση μετράται η ικανότητα των παιδιών να επεξεργάζονται ένα πρόβλημα και να προτείνουν λύσεις.
Πρόσθεσε ότι τα παιδιά αγαπούν τα μαθηματικά «γιατί έχουν μεγάλες δυνατότητες» κι αυτό φαίνεται όταν πρωτοπάνε σχολείο, στις δύο πρώτες τάξεις του δημοτικού και μπορούν να τα αγαπήσουν περισσότερο εάν ενθαρρυνθούν από τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, ενώ ερωτηθείς σχετικά ανέφερε ότι δεν ισχύει ο μύθος ότι τα κορίτσια υστερούν στις επιδόσεις στα μαθηματικά σε σχέση με τα αγόρια, αφού αν κάτι καταδεικνύεται από το διαγωνισμό είναι ότι «αγόρια και κορίτσια έχουν τις ίδιες επιδόσεις».
Ρόη ΒΑΣΒΑΤΕΚΗ



































