Αγαπητοί συνάδελφοι,
Σας γνωρίζω ότι οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί, με ευθύνη του προεδρείου, στο Δ.Σ. δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω να προσφέρω αυτά που μπορώ και αυτά που θέλω. Γι’ αυτό σας υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του μέλους του Δ.Σ.
Το προεδρείο αδυνατεί να κατανοήσει τις δυσμενείς εξελίξεις που συμβαίνουν στον κλάδο μας, πόσο μάλιστα να πάρει θέση απέναντι στα τεκταινόμενα και να αντιδράσει.
Ο μέσος επαγγελματίας οδοντίατρος οδηγείται στην εξαθλίωση και στον αφανισμό με την άδικη υπερφορολόγηση, την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών και την ανεξέλεγκτη απελευθέρωση του επαγγέλματος. Τα τελευταία δύο χρόνια, καταργήθηκε το αφορολόγητο όριο, επιβλήθηκαν φορολογικοί συντελεστές από 26% έως 33% από το πρώτο ευρώ, αυξήθηκε το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης στα 67 έτη, αυξήθηκαν οι ασφαλιστικές εισφορές, πληρώνουμε εισφορά υπέρ ΟΑΕΔ αλλά επίδομα ανεργίας για τους υγειονομικούς δεν θεσπίστηκε, η οδοντιατρική περίθαλψη των Ελλήνων πολιτών έχει βγει από τον ΕΟΠΠΥ.
Το προεδρείο τα αντιλήφθηκε όλα αυτά; Αλλά και να τα αντιλήφθηκε ομολογεί προκλητικά ότι κάθε ενέργειά μας είναι μάταιη. Εγώ δεν έχω θέση σε ένα τέτοιο διοικητικό συμβούλιο.
Σαν να μην έφτανε η ανυπαρξία και η απουσία τους από κάθε μορφή συνδικαλιστικού αγώνα, τις τελευταίες μέρες οδηγούν ένα μεγάλο μέρος συναδέλφων σε πειθαρχική δίωξη βασιζόμενοι σε ένα θολό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την οδοντιατρική διαφήμιση.
Αναγνωρίζω ότι σ’ αυτό μεγάλο μερίδιο ευθύνης ανήκει και σ’ εμένα. Εγώ όμως έστω και την ύστατη στιγμή υπαναχώρησα και ζήτησα να βρεθεί μία συμβιβαστική λύση ώστε οι συνάδελφοι να αποφύγουν την ταλαιπωρία της πειθαρχικής δίωξης. Ζήτησα να πάρουμε την πρωτοβουλία ώστε να πιέσουμε την Ομοσπονδία να διαμορφώσει ένα σαφές και ξεκάθαρο νομοθετικό πλαίσιο για την οδοντιατρική διαφήμιση. Δεν εισακούστηκα παρά την αρχική συμφωνία του προέδρου. Μάλλον υπερίσχυσε η άποψη άλλων…… .
Εδώ θέλω να θέσω υπόψιν του Διοικητικού Συμβουλίου πρόσφατη απόφαση του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών που αθώωσε οδοντίατρο που είχε καταδικαστεί από το Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο, επικαλούμενο το ασαφές νομοθετικό πλαίσιο.
Τέλος, θεωρώ ανήθικη την παραπομπή συναδέλφων στο Πειθαρχικό Συμβούλιο χωρίς να τους δοθεί η δυνατότητα να ακούσουν τις κατηγορίες και να εκφέρουν την άποψή τους στο Δ.Σ.
Με τιμή
Ιωάννης Τασιόπουλος





























