Το τριήμερο 27,28,29 Μαΐου (προχθές) πραγματοποιήθηκε στο Ολυμπιακό Ποδηλατοδρόμιο της Αθήνας, το ιδρυτικό συνέδριο της “Δημοκρατικής Συμμαχίας’’, στο οποίο μετείχαν 6 εκπρόσωποι (σύνεδροι) από τo Νομό Κοζάνης.
Την Κυριακή στην εκλογική διαδικασία, για την ανάδειξη της πρώτης κεντρικής επιτροπής, μέλος της εκλέχθηκε από την περιοχή μας, ο Κοσμάς Πουγαρίδης.



























