Κάντε αυτό που πρέπει
Ότι και να γίνει, πρέπει πάντα κάποιος να είναι δυσαρεστημένος. Είναι νόμoς της ζωής. Το μόνο που μπορεί να γίνει, είναι αυτός που κέρδισε, να φανεί αξιοπρεπής. Το χρονικό περιθώριο είναι μέχρι το “Αθηνά 2”, όταν οι φοιτητές κατά πάσα πιθανότητα θα θέλουν πάλι να φύγουν.
Ερώτηση
Όταν λέτε “Δεν περιμένουμε τα χρήματα των φοιτητών για να υπάρχουμε”, εννοείται να υπάρχετε ως Κοζάνη, ως Δακής ή ως Περιφερειάρχης;
Μονόδρομος;
Δεν καταλαβαίνουν κάποιοι, ότι η ΔΕΗ δεν είναι μονόδρομος για να μειωθεί η ανεργία. Πως γίνεται να θέλουμε να συνεχιστεί αυτή η αποκλειστική σχέση εξάρτησης; Δεν μπορούμε να δούμε λίγο μπροστά;
Ο Επίκαιρος





























