Εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ζουν και ανθούν στην «άνω» Ευρώπη. Φυσικό και επόμενο είναι να πηγαινο- έρχονται συνεχώς όπως οι παλαιοί και επιτυχημένοι στα ξένα πρόγονοί μας Έμποροι και Διανοούμενοι.
Η παρακάτω περίπτωση και με τα σύγχρονα δεδομένα μπορεί να συμβεί σε κάθε ταξιδιώτη, προς ή από την Ευρώπη.
Σε πόλη της Γαλλίας, προς τα σύνορα με την Ελβετία, είναι εγκατεστημένη η κόρη και γιατρός κατοίκου της περιοχής Κιλκίς και την οποία, στις αρχές Σεπτεμβρίου 2014, την επισκέφθηκε οδικώς ο πατέρας της. Εκεί όμως διαπιστώθηκε ότι έπαθε σοβαρή μηχανική βλάβη το αυτοκίνητό του με ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας.
Οι Γάλλοι τεχνικοί ζήτησαν ένα υπέρογκο ποσό για την επισκευή, μεγαλύτερο από την αξία του αυτοκινήτου του. Έτσι βρέθηκε σε δύσκολη θέση ο Έλληνας επισκέπτης, παρά την συνδρομή που είχε από την κόρη του και τον εκεί Καθηγητή Έλληνα γαμπρό του.
Επέστρεψε με άλλο μέσο στην Θεσσαλονίκη και ζήτησε την δικαιούμενη βοήθεια από την ασφαλιστική του Εταιρία για τον επαναπατρισμό τού οχήματός του, παρά το γεγονός ότι η εμπορική του αξία υπολογίσθηκε ότι ήταν μικρότερη από το κόστος μεταφοράς , που φυσιολογικά έπρεπε να γίνει από εκεί και τοπικά.
Ο Έλληνας ιδιοκτήτης και ασφαλισμένος ήθελε επαναπατρισμό του οχήματός του για να το επισκευάσει εδώ και με την οικονομικότερη τιμή. Δεν μπορούσε να το εγκαταλείψει στο εξωτερικό, διότι θα είχε προβλήματα με τις εδώ Υπηρεσίες, αλλά ούτε το επιθυμούσε.
Ξεπέρασε όλα τα προβλήματά του όταν άκουσε ότι αμέσως και προθυμότατα, η ίδια η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ που τον ασφάλιζε, με δικά της μέσα και προσωπικό, θα επαναπατρίσει το όχημά του, θα ελέγξει τις βλάβες του και με υπεύθυνη γνωμάτευση για τις πραγματικές βλάβες και το κόστος επισκευής, θα του το παραδώσει στην Ελλάδα, διαφυλαγμένο και προστατευμένο, όπως θα το παραλάβει από την Γαλλία, για δική του απόφαση.
Τότε ακριβώς συνειδητοποίησε ότι η σημερινή Ελλάδα, της έντεχνης απαξίωσης και περιφρόνησης στο εξωτερικό, όχι μόνον είναι οικονομικότερη και καλύτερη για τον κάθε πολίτη της αλλά και ότι είναι εξίσου ικανή δια των Ιδιωτικών της Επιχειρήσεων, να προσφέρει αποτελεσματικότερες Υπηρεσίες εκεί και μέσα στους πανάκριβους Ευρωπαίους με τα μεγάλα εισοδήματα και τις ακόμη μεγαλύτερες δαπάνες διαβίωσης.
Οργανώνεται, λοιπόν, άμεσο σχέδιο «εξόδου και διεισδύσεως» της σύγχρονης Ελληνο-Μακεδονικής Αξίας, δια των μέσων και δια της υποδομής της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και επιλέγεται όχι η γνωστή και πανάκριβη διαδρομή, δια του Αδριατικού Πελάγους και Ιταλίας, των Δυτικών εγκατεστημένων, αλλά αυτή των ικανών προγόνων μας «Αγωγιατών και Πραματευτάδων» των Βαλκανίων, με τα τότε «καραβάνια» τους από Ήπειρο και Μακεδονία μέχρι Βιέννη και Βουδαπέστη.
Ασυνήθιστη και μέχρι «αδιανότητη» η τωρινή από Νότον προς Βορρά διείσδυση Ελλήνων Ασφαλιστών και παροχής Βοήθειας, προς ανατροπή των μέχρι τώρα δεδομένων, τής από Βορρά προς Νότο «εισβολής».
Επτά χώρες διέσχισε το ειδικοποιημένο όχημα, με τα ελληνικά χρώματα του μπλε και άσπρου και την ελληνικής γραφής επωνυμία ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ με το Δεκαεξάκτινο Έμβλημα των Μακεδόνων, διανύοντας συνολικά κάτι λιγότερο από 4500 χιλιόμετρα! Το είδαν, το κατανόησαν και το χάρηκαν αμέτρητοι οδηγοί άλλων οχημάτων και πολίτες της Ευρώπης, πέραν του ενθουσιασμού των Ελλήνων που εκδήλωναν την χαρά τους με φώτα, κορναρίσματα και ζητωκραυγές, μέχρι και το γνωστό και πολύ συμβολικό «Αέραααα»!
Ιδιαίτερη αξία έχουν όμως τα πολλά «AVANTI GREKO», «BRAVO» και «BRAVISSIMO» που άκουσαν οι δύο λεβέντες Μηχανοτεχνίτες με τις μπλε και άσπρες στολές τους, που ειδικά οι Γάλλοι φιλέλληνες και λάτρεις της αρχαίας Ελλάδας τους καλωσόριζαν ιδιαίτερα και τους διευκόλυναν στις διελεύσεις τους, κάνοντας «προπόνηση» στα Ελληνικά τους με την προσπάθεια ανάγνωσης και προφοράς της μεγάλης επωνυμίας της Ελληνικής Εταιρίας!
Δείτε τις αποδείξεις και χαρείτε και εσείς μαζί μας.
Ας αφήσουμε όμως τους Μηχανοτεχνίτες να μιλήσουν οι ίδιοι: «Πέραν του γνωστού προβλήματος της γείτονος Βουλγαρίας, που μας βλέπουν πάντα σαν «σεντούκι με ευρώ», σε καμία άλλη χώρα δεν συναντήσαμε κάποιο πρόβλημα, παρά τις πολύ κακές καιρικές συνθήκες με βροχή και ομίχλη».
«Στα σύνορα Βουλγαρίας-Σερβίας γίνεται αυστηρότατος έλεγχος για λαθρομετανάστες και οι Σέρβοι είναι αξιοπρεπείς και κύριοι. Εκτελούνται εκεί τεράστια οδικά έργα και από Ελληνικές Εργολαβίες ενώ ήδη έχουν καλύτερο οδικό δίκτυο από το δικό μας, σε αντίθεση με την Κροατία που φαίνεται να μένει πίσω και την Σλοβενία που δείχνει να είναι Κεντρο-Ευρωπαϊκή. Αληθινός «χαμός» με την κίνηση στην βόρεια Ιταλία και την μεγάλη ακρίβεια της, σε αντίθεση με την «βατή» Γαλλία και Ελβετία, που μας «μπέρδευαν» όμως και πότε περνούσαμε από την μία χώρα στην άλλη, ακόμη και δια της Γενεύης, δεν το καταλαβαίναμε!
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το ζεύγος των Επιστημόνων Ελλήνων (κόρη και γαμπρός του Έλληνα ασφαλιζόμενου) που πρόθυμα μας καθοδήγησαν από Γενεύη προς την πόλη Σαίν Ζενί της Γαλλίας, όπου αφού ελέγξαμε και βεβαιωθήκαμε για την βλάβη, παραλάβαμε το όχημα του πελάτη μας και το φέραμε στην Θεσσαλονίκη με ασφάλεια και ταχύτατα». Αυτά, εν ολίγοις, αναφέρουν οι Μηχανοτεχνίτες που επικοινωνούσαν συνεχώς μέσω δορυφορικού συστήματος με την Έδρα τους στην Θεσσαλονίκη.
Πριν από όποιο και κάθε συμπέρασμα, ειδικά για την αξία των 50€ ετησίως του κόστους της ασφάλισης πλήρους οδικής βοήθειας στην ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, δείτε τι γράφει με την από 16/9/14 ευχαριστήρια επιστολή της μία άλλη πρόσφατα ασφαλισμένη Ελληνίδα:
«Θερμά ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση που είχα από την ασφάλειά σας. Εργάζομαι σε Κέντρο Υγείας και έπαθα «λάστιχο» στον δρόμο. Έμεινα εντυπωσιακά ικανοποιημένη από εσάς όταν ήρθε ο υπάλληλός σας ονόματι Σάκης από Βέροια, ευγενέστατος και εύγε του. Πρόσφατα ασφαλίσθηκα σε σας. Σε προηγούμενη ασφάλεια μου στην (….) εξυπηρετήθηκα σε τροχαίο ατύχημα μετά από εννέα (9) ώρες αναμονή! (μέσα στην Θεσσαλονίκη).
Λυπάμαι ειλικρινά που δεν σας ανακάλυψα νωρίτερα»!!
Υπογραφή: Παρθένα Μαββίδου-Αλεξάνδρεια Ημαθίας.
Θέμα «ανακάλυψης» λοιπόν (απαλλαγή από παραπλανήσεις «Σειρήνων και Μαγισσών» δηλαδή) είναι η πλήρης και ήδη σωστή Ελληνική Ασφάλιση!!
Και γιατί να λυπηθείτε προσεχώς, όσοι δεν «ανακαλύψατε» ακόμη το συμφέρον σας (δεν καλύπτεσθε σωστά και πλήρως από τα τοπικά και ήδη πανευρωπαϊκά μέσα άμεσης εξυπηρέτησης); Υπάρχει, μήπως, κάποιος λόγος, ωμής εκμετάλλευσής μας εδώ και έξω, όταν ακόμη και οι Ευρωπαίοι είδαν και κατάλαβαν ποια και τι είναι η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ των Ελλήνων;
Σίγουρα δεν θα υπάρξει, πλέον, κανένας «λυπημένος» αν σας διαβεβαιώσουμε ότι ο «τυχερός και χαρούμενος» Κιλκισιώτης κ. Γιώργος Παυλίδης, ιδιοκτήτης του μεταφερθέντος οχήματος από Γαλλία, το επισκεύασε εδώ στην Ελλάδα με το ένα πέμπτο (80% φθηνότερα) από το ασύλληπτο κόστος που του ζήτησαν στην Γαλλία!! Και αν δεν το είχε σωστά ασφαλισμένο και σε Ελληνική Εταιρία, με δικά της μέσα και προσωπικό, μοναδική μάλιστα στην Ελλάδα και με την μοναδική μία Κρατική Άδεια ως Αυτόνομη Επιχείρηση, ακόμη θα ήταν «λυπημένος», όπως είναι η πλειοψηφία των Ελλήνων και ειδικά εκείνων που δεν ασφαλίζονται σε καθαρά Ελληνικές Εταιρίες!!
Αν λοιπόν αντιδράσουμε και δραστηριοποιηθούμε όλοι και ο καθένας στον τομέα του και ιδιωτικά τότε όχι μόνον θα «οργώνουμε» την Ευρώπη, αλλά κυρίως δεν θα μπορούν να «οργώνουν» αυτοί στην ξέφραγη, δυστυχώς, χώρα μας! Ελληνικά λοιπόν και πάντα Ελλη-νικά!! Ακριβώς επειδή το δήθεν φθηνότερο είναι τελικά πολλαπλασίως ακριβότερο!
Το Αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Η λέξη και τίτλος του Αεροδρομίου Θεσσαλονίκης ως «Μακεδονία» είναι, επίσημα και διεθνώς, κατοχυρωμένο. Πρόκειται για μία από τις λίγες προνοήσεις και ενέργειες για την διαφύλαξη από κλέφτες και πλαστογράφους της Ιστορικής Κληρονομιάς μας.
Από επίσημα στοιχεία που ανακοινώθηκαν για το οκτάμηνο του έτους 2014 το συγκεκριμένο αεροδρόμιο παρουσίασε αύξηση επιβατικής κίνησης κατά 20%, χωρίς να έχει ακόμη Υπεραντλαντικές ή άλλων μακρινών αποστάσεων πτήσεις.
Και είναι γνωστό ότι από ετών επεκτείνει στα 3,5 χιλιόμετρα τον έναν από τους δύο διαδρόμους του προς τον Θερμαϊκό και από το ύψος των εγκαταστάσεων της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, αλλά το από ετών έργο αυτό θυμίζει πλέον το μεγάλο ανέκδοτο που λέγεται «μετρό» της Θεσσαλονίκης!
Έκπληξη και πολλά ερωτηματικά προκάλεσε η είδηση ότι Καναδοί Επιχειρηματίες ζητούν άδεια για την εκτέλεση Υπεραντλαντικών πτήσεων στο αεροδρόμιο Χρυσούπολης Καβάλας, που έχει διάδρομο τριών χιλιομέτρων!
Γνωρίζουν κάτι, σοβαρό και πολύ εμπορικό, που δεν γνωρίζουμε εμείς και στον τόπο μας;
Έχουν, μήπως, σχέση και συνάφεια τα μέχρι τώρα παγκοσμίου θαυμασμού με τις ασύγκριτες Καρυάτιδες Μακεδονικά αρχαιολογικά ευρήματα στην Αμφίπολη ή μήπως αιτία είναι ότι ο Στρυμωνικός Κόλπος και οι Θρακικές Παραλίες εξελίσσονται ταχύτατα σε νέα Χαλκιδική και «αντίβαρο» των Νοτίων Νήσων και Μικρασιατικών ακτών;
Αν κρίνουμε από τον κρυφό και άγνωστο Ιρλανδο-Γερμανικό «πόλεμο» επί Ελληνικού εδάφους και αέρος, που φαίνεται ότι κερδίζουν οι Ιρλανδοί και νικούν κατά κράτος τους «εγκατεστημένους» στο Αεροδρόμιο Αθηνών Γερμανούς εκμεταλλευτές του, τότε πρέπει να βεβαιωθούμε ότι είναι σε εξέλιξη σοβαρότατα για την οικονομική ανάπτυξη της Μακεδονίας και της Θράκης γεγονότα, παρά
τον δόλιο υποβιβασμό των λιμανιών Θεσσαλονίκης και Βόρειας Ελλάδας. Προφανώς θα έχουμε δύο Διεθνή Αεροδρόμια στην βόρεια Ελλάδα (Θεσ/νίκη-Χρυσούπολη) και παράλληλα αυξανόμενο όγκο τουριστών από Βορρά και οδικώς, με βέβαιη αύξηση και των κρουαζιερόπλοιων θαλασσίως, όποτε θα ανακαλυφθεί ότι η Βόρεια Ελλάδα έχει…θάλασσες (χωρίς καράβια)!!
Λίγοι μέχρι ελάχιστοι γνωρίζουν ότι ο στόλος αεροπλάνων της γνωστής Ιρλανδέζικης Αεροπορικής Εταιρίας διανυκτερεύει με τα πληρώματά του στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία» και όχι της Αθήνας των…Γερμανών! Και επεκτείνει συνεχώς τις απ’ευθείας πτήσεις της από και προς την Θεσσαλονίκη, στο εσωτερικό και εξωτερικό. Ποιος χάνει και ποιος κερδίζει από τα, αποσιωπούμενα έντεχνα, γεγονότα αυτά; Θα έπρεπε να έρθουν οι Ιρλανδοί στην Θεσσαλονίκη για να τσακιστεί και να ανοίξει η κατοχική απομόνωσή της, όπως και της Βόρειας Ελλάδας;
Πολλά ακούγονται και λέγονται, ειδικά μετά την αναγκαστική έμμεση «απελευθέρωση» των Σκωτσέζων από τους κεντροποιούς Λονδρέζους! Σαφέστατο το Μακεδονικό Μήνυμα και άρα… «κοντά τα χέρια ανόητων»!!
Το γεγονός ότι την 17/9/2014 ήρθε στο «Μακεδονία» το τέταρτο ελικόπτερο και πέμπτο πτητικό μέσο του στόλου της AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και την 18/9/2014 ήρθε στο ίδιο Αεροδρόμιο το μεγαλύτερο και ακριβότερο ελικόπτερο γνωστού και από τον αθλητισμό Επιχειρηματία βεβαιώνουν τις εξελίξεις.