Δεν πρόλαβε καλά καλά να αποκατασταθεί η βλάβη που σημειώθηκε την περασμένη εβδομάδα στον λέβητα της τρίτης μονάδας του ΑΗΣ (Ατμοηλεκτρικού σταθμού) Πτολεμαΐδας και εκδηλώθηκε την Κυριακή νέα βλάβη, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός η τροφοδοσία του δικτύου της Τηλεθέρμανσης της πόλης της Πτολεμαΐδας.
Πάντως, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΔΕΤΗΠ (Δημοτική Επιχείρηση Τηλεθέρμανσης Πτολεμαΐδας), η επιχείρηση ήδη από την Κυριακή διαθέτει λόγω της βλάβης θερμότητα με χαμηλό φορτίο στους καταναλωτές της, και μέχρι την Παρασκευή 18 του μήνα που υπολογίζεται να αποκατασταθεί η βλάβη στον λέβητα του σταθμού, καθώς η τροφοδοσία του δικτύου της γίνεται από τη ΛΙΠΤΟΛ, από το λεβητοστάσιο της επιχείρησης στο Αγροκήπιο και από τους εναποθηκευτές θερμότητας που έχει κατασκευάσει στο χώρο του λεβητοστασίου της.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στον «Π» ο διευθυντής του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας Δημήτρης Παπαβραμίδης, η προηγούμενη βλάβη που κράτησε εκτός λειτουργίας τη μονάδα για 3,5 μέρες, αποκαταστάθηκε την Παρασκευή (17/1), όμως την Κυριακή παρατηρήθηκε νέα διαρροή σε άλλο σημείο του λέβητα της ίδιας μονάδας, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός λειτουργίας εκ νέου προκειμένου να γίνει η επισκευή της. Εξέφρασε ωστόσο την αισιοδοξία ότι, αν και η βλάβη αυτή βρίσκεται σε δυσπρόσιτο σημείο του λέβητα, τα συνεργεία του σταθμού που δουλεύουν νυχθημερόν θα καταφέρουν να αποκαταστήσουν σύντομα τη βλάβη, μέσα σε 2-3 μέρες το πολύ.
Η ΔΕΤΗΠ πάντως στην ανακοίνωσή της προς τους καταναλωτές της επισημαίνει ότι επειδή σε όλες τις περιοχές της πόλης θα παρέχεται θερμότητα εκ περιτροπής -ανά δίωρο-, οι καταναλωτές πρέπει να θέσουν τις οικοδομές τους σε συνεχή λειτουργία, διότι η θερμότητα που παρέχουν ο ΑΗΣ/ΔΕΗ ΛΚΔΜ (ΛΙΠΤΟΛ), ο λέβητας εφεδρείας και οι εναποθηκευτές επαρκεί για την ικανοποιητική θέρμανση με τον τρόπο αυτό. Διευκρινίζει επίσης προς τους καταναλωτές ότι όταν επιλέγουν τη συνεχή λειτουργία, τις ώρες που δεν παρέχεται θερμότητα στις οικοδομές δεν υπάρχει καταγραφή και χρέωση.
Η ΔΕΤΗΠ επισημαίνει ακόμη ότι για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα παρατηρείται πρέπει οι εξουσιοδοτημένοι διαχειριστές των οικοδομών να απευθύνονται στην επιχείρηση, στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης καταναλωτών 24630-55745, ή στα τηλέφωνα της ΔΕΤΗΠ (24630-54 420, 54 421, 54 422) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, ή να αφήνουν το μήνυμά τους όλο το 24ωρο.
Ρόη ΒΑΣΒΑΤΕΚΗ