Τη συμμετοχή της στις απεργιακές κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών ΤΑΧΙ ανακοίνωσε η Ένωση ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ Πτολεμαΐδας «ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ», καταγγέλλοντας μάλιστα για εμπαιγμό τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γ. Ραγκούση.
«Μετά τον αιφνιδιασμό ο εμπαιγμός. Μετά τον εμπαιγμό ο αφανισμός. Αυτή είναι η τακτική του κ. Ραγκούση και των επιτελών του. Λυπούμαστε αλλά διαφωνούμε», τονίζει στο ψήφισμά της η Ένωση ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ Πτολεμαΐδας, καθώς όπως αναφέρει, «ο κ. Ραγκούσης δεν τοποθετήθηκε επί της ουσίας των προβλημάτων και θέσεών μας, παρά δήλωσε ότι θα εξεταστούν οι όροι και προϋποθέσεις, θα… θα…, κάτι που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η Κυβέρνηση εμμένει στην πλήρη απελευθέρωση των αδειών ταξί επιδιώκοντας τον αφανισμό του Κλάδου και αγνοώντας παντελώς σαράντα περίπου χιλιάδες οικογένειες μικροεπαγγελατιών που, έτσι και αλλιώς, αυτή την περίοδο, πλήττονται από την πρωτοφανή οικονομική κρίση που έχει οδηγήσει στη δραματική μείωση του έργου των ταξί».
Επισημαίνει μάλιστα ότι «ο κλάδος βρίσκεται σε αναβρασμό και αδιέξοδο, αφού δέχεται ένα ακόμη μεγάλο πλήγμα. Χιλιάδες επαγγελματίες ιδιοκτήτες ταξί στη χώρα μαζί με τις οικογένειές τους κινδυνεύουν από τη μια μέρα στην άλλη να χάσουν τη δουλειά τους, αφού η μικρή οικογενειακή επιχείρηση που είναι το ΤΑΧΙ θα αφανιστεί. Βρίσκεται όμως σε ύψιστο συναγερμό, αποφασισμένος να αντιδράσει με κάθε δυνατό τρόπο και να αγωνιστεί μέχρι το τέλος για την ανατροπή της κατάστασης αυτής».
Οι ταξιτζήδες της Πτολεμαΐδας ζητούν από τον υπουργό κ. Ραγκούση να διαβουλευθεί με τον Κλάδο τους «άμεσα, σήμερα, ώστε να παραχθούν νομοθετήματα που θα οδηγήσουν:
– σε ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον για τους ιδιοκτήτες ταξί,
– υψηλής ποιότητας μεταφορικές υπηρεσίες προς τους πολίτες και
– αναβάθμιση του κύρους του επαγγέλματός μας και εξίσωση των υπηρεσιών μας με αυτές των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών.
– Αριθμός αδειών: να ισχύσει μαθηματικός τύπος ανάλογος μ’ αυτόν της Ε.Ε. λαμβάνοντας υπόψη και άλλες παραμέτρους (αρ. Ι.Χ. κάθε περιοχής, πραγματικός πληθυσμός και όχι απογραφικός που πολλές φορές είναι πολύ μικρότερος του πραγματικού στα μικρά δ.δ., κ.ά.)
– Όχι μεταφορά των εδρών-παραμονή των ΤΑΞΙ στην αναγραφόμενη στην άδειά τους έδρα (στη φιλοσοφία του Καλλικράτη είναι η διατήρηση του πληθυσμού στις δημοτικές ενότητες και στα μικρά τ.δ και όχι η αφομοίωσή του από το κέντρο – κάτι που θα συμβάλει η απομάκρυνση των ταξί από εκεί).
– Να παραμείνει ο ειδικός στόλος (9θεσια, 7θεσια, λιμουζίνες) στα ΤΑΞΙ, όπως προβλέπεται από το Ν. 3109/03.
– Να εφαρμοστεί η κοινοτική οδηγία 123/2006 καθώς και ο Ν.3844/10 και να ισχύσει η εξαίρεσή μας όπως προβλέπεται στο άρθρο 4 παράγραφος δ.
Σημειώνεται ότι για την εξυπηρέτηση έκτακτων περιστατικών θα υπάρχει ικανός αριθμός ταξί στα ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ της Περιφέρειας για την μεταφορά μόνο των Νεφροπαθών και των επειγόντων περιστατικών που χρήζουν άμεση ιατρική-νοσοκομειακή περίθαλψη.
Οι ταξιτζήδες της Πτολεμαΐδας ζητούν τέλος «την κατανόηση των πολιτών και του επιβατικού κοινού», σημειώνοντας ότι «ο Κλάδος των Ταξί της Πτολεμαΐδας υπήρξε αλληλέγγυος σε οποιοδήποτε δίκαιο αίτημα και διεκδίκηση των επαγγελματικών και κοινωνικών ομάδων».
Ρόη ΒΑΣΒΑΤΕΚΗ