Τρίτη, 8 Ιουλίου 2025
No Result
View All Result
  • Προφίλ
  • Διαφήμιση
  • Καριέρα
  • Πρακτική Άσκηση
  • Επικοινωνία
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
No Result
View All Result
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
No Result
View All Result
ΚΕ.Π.ΚΑ : Τα δικαιώματα των επιβατών που ταξιδεύουν με λεωφορείο
Tags: ΚΕΠΚΑ

ΚΕ.Π.ΚΑ : Τα δικαιώματα των επιβατών που ταξιδεύουν με λεωφορείο

2 Αυγούστου 2014, 3:56 μμ
από e-ptolemeos team
σε Uncategorized, Ελλάδα
Reading Time: 1 mins read

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Σχετικές Αναρτήσεις

Δ. Μιχαηλίδου: 100 ευρώ σε 80.000 εργαζόμενους, 1000 Κοινωνικές Κατοικίες και 10.000 ευρώ για μετεγκατάσταση στον Έβρο
Ελλάδα

Δ. Μιχαηλίδου: 100 ευρώ σε 80.000 εργαζόμενους, 1000 Κοινωνικές Κατοικίες και 10.000 ευρώ για μετεγκατάσταση στον Έβρο

7 Ιουλίου 2025, 9:35 μμ
 Ιδρύονται 13 κέντρα καινοτομίας σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη χώρα
Ελλάδα

 Ιδρύονται 13 κέντρα καινοτομίας σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη χώρα

7 Ιουλίου 2025, 9:15 μμ
Εξαήμερη εργασία: Τι γίνεται σε περίπτωση που αρνηθεί ο εργαζόμενος;
Ελλάδα

Ριζικές αλλαγές στην αγορά εργασίας: Πως θα εφαρμόζεται η 13ωρη εργασία

7 Ιουλίου 2025, 8:15 μμ
Ρεκόρ αιτήσεων για το νέο πρόγραμμα πράσινων δεξιοτήτων εργαζομένων της ΔΥΠΑ – Υποβλήθηκαν πάνω από 34.000 αιτήσεις σε 3 ημέρες
Ελλάδα

ΔΥΠΑ: 419 νέες προσλήψεις έγιναν σε περιοχές απολιγνιτοποίησης (Δ. Μακεδονία & Μεγαλόπολη)

7 Ιουλίου 2025, 7:13 μμ
Συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ.: Μαθητές θα έφευγαν σχολική εκδρομή «φορτωμένοι» με 300 συσκευασίες χασίς (Βίντεο)
Ελλάδα

Ξάνθη: Νεκροί δύο 16χρονοι – Είχαν εξαφανιστεί την Κυριακή

7 Ιουλίου 2025, 6:44 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Τεχνική εταιρία αναζητά προσωπικό για οικοδομικό έργο στη Χαλκιδική

3 Ιουλίου 2025, 11:04 πμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Η εταιρεία Κυρ Γιάννη Α.Ε. αναζητά εργάτες για την περίοδο του τρύγου

2 Ιουλίου 2025, 11:17 πμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Από το Δικηγορικό Γραφείο Στέφανου Τσίκα στην Πτολεμαΐδα ζητείται συνεργάτης δικηγόρος για ημιαπασχόληση

30 Ιουνίου 2025, 5:17 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Πτολεμαΐδα: Το Centro Cash & Carry αναζητά αποθηκάριο

30 Ιουνίου 2025, 5:15 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Νέες θέσεις εργασίας στην ΕΡΓΟΝ ΑΤΕΒΕ με έδρα τη Φλώρινα

30 Ιουνίου 2025, 5:03 μμ




Share on FacebookShare on TwitterEmail Share

 ktel_korinthou

 

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Δυτικής Μακεδονίας) ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για τα δικαιώματά του όταν επιλέγει να ταξιδέψει με λεωφορείο:

 

Αν επιλέξουμε να ταξιδέψουμε με λεωφορεία των ΚΤΕΛ, έχουμε κάποια δικαιώματα:

 

Υποχρεώσεις των Συγκοινωνιακών φορέων

Οι συγκοινωνιακοί φορείς και τα όργανα αυτών, υποχρεούνται να:

1.    Εξυπηρετούν τις τακτικές λεωφορειακές γραμμές, που υπάγονται σε καθένα από αυτά.

2.    Μεριμνούν για την καθαριότητα, την ευπρεπή εμφάνιση, την ασφαλή κυκλοφορία των λεωφορείων, καθώς και τη συντήρηση με σκοπό τη μείωση περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τη χρήση τους. Την υποχρέωση αυτή έχουν και οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων.

3.    Εισπράττουν τα καθορισμένα αντίτιμα εισιτηρίων και αναρτούν σε εμφανή θέση το ισχύον τιμολόγιο. Με την επιφύλαξη μειωμένων κομίστρων για κοινωνικούς λόγους, το αντίτιμο εισιτηρίου και γενικά οι όροι σύμβασης που εφαρμόζονται από τους συγκοινωνιακούς φορείς προσφέρονται στο ευρύ κοινό χωρίς καμία άμεση ή έμμεση διάκριση λόγω της εθνικότητας του επιβάτη, ή του τόπου εγκατάστασης του συγκοινωνιακού φορέα ή των πωλητών εισιτηρίων (πρακτόρων), ή της μεταφοράς ατόμων με αναπηρία ή μειωμένης κινητικότητας.

4.    Τηρούν με ακρίβεια τα καθορισμένα δρομολόγια και δρομολογούν έκτακτα όποτε το επιβάλλουν οι ανάγκες εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.

5.    Διατηρούν σε καλή κατάσταση σταθμούς, πρακτορεία άφιξης και αναχώρησης λεωφορείων και στέγαστρα αναμονής επιβατών, τοποθετούν πινακίδες αφετηριών και στάσεων και λαμβάνουν γενικά κάθε μέτρο χρήσιμο για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

6.    Πληροφορούν το επιβατικό κοινό για το δίκτυο και τα δρομολόγια των επιβατικών γραμμών, καθώς και για κάθε άλλο χρήσιμο στοιχείο, συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων τους βάσει της παρούσας απόφασης. Πληροφόρηση στους επιβάτες παρέχεται και κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, εφόσον ζητηθεί και, ει δυνατόν, σε προσιτή μορφή.

7.    Προβαίνουν σε κρατήσεις θέσεων χωρίς επιπλέον κόστος για κάθε επιβάτη συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα. Η κράτηση θέσεων είναι υποχρεωτική για το Κ.Τ.Ε.Λ. έως και μία ώρα πριν την εκτέλεση του δρομολογίου.

8.    Μεριμνούν για την ασφαλή μεταφορά των επιβατών, των αποσκευών αυτών και των ασυνόδευτων μικροδεμάτων.

9.    Μεριμνούν για την ακριβή εκτέλεση του προγραμματισμένου έργου, ιδίως όσον αφορά τη συχνότητα, την τήρηση των δρομολογίων, του χρόνου διαδρομής.

10. Μεριμνούν για την ικανοποιητική εξυπηρέτηση των επιβατών κατά τη διάρκεια της μεταφοράς και κατά την παραμονή τους στους χώρους αναμονής και άφιξης − αναχώρησης λεωφορείων.

11. Διαθέτουν οργανωμένες υπηρεσίες πληροφοριών (Γραφείο εξυπηρέτησης κοινού) στους σταθμούς άφιξης αναχώρησης.

12. Διαθέτουν οργανωμένη υπηρεσία παραλαβής δεμάτων και φύλαξης απολεσθέντων αντικειμένων.

13. Απαγορεύουν τη μεταφορά εύφλεκτων και εκρηκτικών υλών.

14. Απαγορεύουν τη μεταφορά ζώων, πλην των περιπτώσεων ζώων συνοδείας αναπήρων ή μικρών κατοικίδιων ζώων, που μεταφέρονται με κατάλληλα για το σκοπό αυτόν μέσα.

15. Τοποθετούν τόσο στους σταθμούς και τα πρακτορεία όσο και μέσα στα λεωφορεία «Κιβώτια παραπόνων υποδείξεων».

16. Απαγορεύουν τη μεταφορά παιδιών ηλικίας μέχρι έξι (6) ετών χωρίς πρόσωπο που να τα συνοδεύει. Το συνοδεύον τα παιδιά αυτά πρόσωπο επιμελείται της ασφαλούς μεταφοράς αυτών και καταλαμβάνουν μαζί με το παιδί μία θέση επιβάτη η οποία ευρίσκεται όπισθεν άλλου καθίσματος.

17. Επιτρέπουν σε παιδιά ηλικίας από έξι (6) έως δεκαπέντε (15) ετών να χρησιμοποιούν ανά τρία διπλό, ενιαίο κατά την έδρα και ερεισίνωτο, κάθισμα, εφ’ όσον ευρίσκεται όπισθεν άλλου καθίσματος επιβάτη.

18. Παρακολουθούν σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών συνθηκών, τα σχετικά δελτία των μέσων ενημέρωσης και όταν παρίσταται ανάγκη, λόγω διακοπής συγκοινωνιών μέσω πορθμείων ή άλλων θέσεων, λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα (αναβολή δρομολογίων, ενημέρωση του επιβατικού κοινού κατά το χρόνο αναχωρήσεως κ.λ.π.) προς αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού που είναι δυνατόν να προληφθεί.

19. Επιστρέφουν το 70% της τιμής του εισιτηρίου στον επιβάτη σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως σε δρομολόγιο υπεραστικής γραμμής 8 ώρες τουλάχιστον προ της αναχωρήσεως, ή το 50% σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως εντός8 ωρών προ της ώρας αναχωρήσεως.

20. Τροποποιούν τα εισιτήρια, αντί της προηγούμενης ακύρωσης, όσον αφορά τη ημερομηνία του ταξιδιού ήτα μεταβιβάζουν σε άλλα πρόσωπα χωρίς καμία επιβάρυνση των προσώπων αυτών (επιβαλλομένης στην περίπτωση μεταβιβάσεως κανονικού εισιτηρίου σε πρόσωπο το οποίο δικαιούται εισιτήριο μειωμένης τιμής ή ελευθέρας διακινήσεως της επιστροφής των αντιστοίχων χρημάτων στον αρχικό κάτοχο του εισιτηρίου). Εφόσον σε κάθε περίπτωση (ακύρωσης ή μεταβολής του προορισμού ή δρομολογίου ή αλλαγής επιβάτη ή αλλαγής ημερομηνίας) υπάρχει θεώρηση επί του εισιτηρίου από τον αρμόδιο υπάλληλο του ΚΤΕΛ και μόνον.

21. Αναρτούν τον Χ.Υ.Κ. σε εμφανή σημεία των σταθμών και πρακτορείων άφιξης και αναχώρησης λεωφορείων όσο και μέσα σε αυτά και τον διαθέτουν στο επιβατικό κοινό με κάθε πρόσφορο μέσο και ανάλογα με την περίπτωση και στο διαδίκτυο.

 

Οι συγκοινωνιακοί φορείς ή οι πράκτορες τους δύνανται να αρνούνται να δεχθούν κράτηση, να εκδώσουν ή να παράσχουν κατ’ άλλο τρόπο εισιτήριο σε, ή να επιβιβάσουν, άτομα λόγω αναπηρίας ή μειωμένης κινητικότητας, μόνο:

1.    για να συμμορφωθούν προς τις ισχύουσες απαιτήσεις ασφαλείας που ορίζει το διεθνές, κοινοτικό ή εθνικό δίκαιο, ή τις απαιτήσεις υγείας και ασφαλείας που ορίζουν οι αρμόδιες αρχές

2.    όταν ο σχεδιασμός του οχήματος ή η υποδομή, συμπεριλαμβανομένων των στάσεων λεωφορείων και των τερματικών σταθμών, καθιστά αδύνατο να πραγματοποιηθεί η επιβίβαση, η αποβίβαση ή η μεταφορά του ατόμου με αναπηρία ή με μειωμένη κινητικότητα κατά τρόπο ασφαλή και λειτουργικά εφικτό.

 

Υποχρεώσεις προσωπικού

Το προσωπικό των συγκοινωνιακών φορέων, καθώς και οι ιδιοκτήτες λεωφορείων που υπάγονται εξαιτίας της εργασίας τους σε μία από τις κατηγορίες του προσωπικού οφείλουν:

1.    Να έχουν ευπρεπή εμφάνιση και να φέρουν την ειδική στολή για όσους επιβάλλεται, κατά την ώρα της Υπηρεσίας διατηρημένη σε καλή κατάσταση.

2.    Να συμπεριφέρονται προς το επιβατικό κοινό με ευγένεια, σοβαρότητα και προθυμία και να φροντίζουν για την πλήρη και άμεση εξυπηρέτησή του.

3.    Να επιδεικνύουν ιδιαίτερη επιμέλεια και προσοχή όταν πρόκειται για εμποδιζόμενα άτομα (ηλικιωμένα πρόσωπα, έγκυες γυναίκες και άτομα με ειδικές ανάγκες).

4.    Να δίδουν με προθυμία κάθε χρήσιμη πληροφορία που ανάγεται στην αρμοδιότητά τους, ιδίως για τα δρομολόγια, αφίξεις αναχωρήσεις λεωφορείων κ.λ.π.

5.    Να μην καπνίζουν κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.

6.    Να επιμελούνται με υπευθυνότητα της παραλαβής και παράδοσης των αποσκευών των επιβατών και των ασυνόδευτων μικροδεμάτων.

7.    Οι ελεγκτές των εισιτηρίων να επιδεικνύουν την υπηρεσιακή τους ταυτότητα κατά τη διάρκεια του ελέγχου.

8.    Οι οδηγοί των λεωφορείων να τοποθετούν το ονοματεπώνυμό τους σε ορισμένη θέση και να αλλάζουν την οθόνη του λεωφορείου.

9.    Να μεριμνούν ώστε οι επιβάτες να μην ανοίγουν τα παράθυρα του λεωφορείου όταν λειτουργεί ο κλιματισμός ή όταν αντιτίθενται άλλοι επιβάτες σε αυτό.

10. Να μην επιτρέπουν στους επιβάτες να προβαίνουν σε οποιαδήποτε ενέργεια που μπορεί να προκαλέσει φθορά στο λεωφορείο.

11. Να μην επιτρέπουν στους επιβάτες να καπνίζουν μέσα στο λεωφορείο.

12. Να συνιστούν στους επιβάτες να παραχωρούν τη θέση τους σε άτομα που χρήζουν βοηθείας (έγκυες, ηλικιωμένοι, άτομα με ειδικές ανάγκες) κατά τη διάρκεια δρομολογίων με λεωφορεία στα οποία επιτρέπεται η μεταφορά όρθιων επιβατών. Οι συγκοινωνιακοί φορείς και οι φορείς διαχείρισης των τερματικών σταθμών μεριμνούν για την κατάρτιση του προσωπικού τους στα θέματα που αναφέρονται στα δικαιώματα καταναλωτών καθώς και αποζημίωσης αυτών.

 

Δικαιώματα καταναλωτών καθώς και αποζημίωσης αυτών

1.    Οι συγκοινωνιακοί φορείς θα πρέπει να διαθέτουν μηχανισμό διεκπεραίωσης των καταγγελιών επιβατών που σχετίζονται με δικαιώματα και υποχρεώσεις που καθορίζονται με την παρούσα. Οι επιβάτες που επιθυμούν να υποβάλουν καταγγελία στο συγκοινωνιακό φορέα, οφείλουν να το πράξουν εντός τριών μηνών από την ημερομηνία κατά την οποία παρασχέθηκε ή θα έπρεπε να έχει παρασχεθεί η υπηρεσία της τακτικής λεωφορειακής γραμμής. Εντός μηνός από την παραλαβή της καταγγελίας, ο συγκοινωνιακός φορέας ενημερώνει τον επιβάτη ότι η καταγγελία του εκρίθη βάσιμη, απερρίφθη ή εξετάζεται ακόμη. Η προθεσμία τελικής απάντησης δεν υπερβαίνει τους τρεις μήνες από την ημερομηνία παραλαβής της καταγγελίας.

2.    Εφόσον ο επιβάτης δεν επιθυμεί να κάνει χρήση της διαδικασίας χειρισμού αναφορών/καταγγελιών της ως άνω παραγράφου 1 ή θεωρεί το αποτέλεσμα αυτής ως μη ικανοποιητικό, οι αναφορές πολιτών για παραβάσεις των υποχρεώσεων που καθορίζονται με την παρούσα και τον κανονισμό του προσωπικού των συγκοινωνιακών φορέων υποβάλλονται στην αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας.

3.    Κάθε συγκοινωνιακός φορέας υποχρεούται στην αποζημίωση των καταναλωτών για τις εξής περιπτώσεις:

  • Για απώλεια αποσκευών ποσό ελάχιστης αποζημίωσης 30ευρώ.
  • Για απώλεια ασυνόδευτων μικροδεμάτων ποσό ελάχιστης αποζημίωσης 15ευρώ.
  • Για μη παραλαβή επιβάτη υπαιτιότητας του συγκοινωνιακού φορέα από αφετηρία ή προκαθορισμένη στάση το τριπλάσιο της αξίας του εισιτηρίου.

4.    Οι συγκοινωνιακοί φορείς και οι φορείς διαχείρισης τερματικών σταθμών ευθύνονται για απώλεια ή φθορά αναπηρικών αμαξιδίων, άλλου εξοπλισμού μετακίνησης ή βοηθητικού εξοπλισμού, εφόσον αυτή συνδέεται με την μεταφορά. Στην περίπτωση απώλειας ή φθοράς του ως άνω εξοπλισμού καταβάλλεται αποζημίωση ίση με τη δαπάνη αντικατάστασης ή επισκευής του εξοπλισμού που απωλέσθηκε ή υπέστη φθορά, είτε από τον συγκοινωνιακό φορέα είτε τον φορέα διαχείρισης του τερματικού σταθμού, αναλόγως της ευθύνης για την εν λόγω απώλεια ή φθορά.

 

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

ΕΚΤΑΚΤΟ: Φωτιά στη ΖΕΠ Κοζάνης – Πολύ κοντά στο Πανεπιστήμιο – Ήχησε το “112”

ΕΚΤΑΚΤΟ: Φωτιά στη ΖΕΠ Κοζάνης – Πολύ κοντά στο Πανεπιστήμιο – Ήχησε το “112”

7 Ιουλίου 2025, 2:32 μμ
Πώς αξιολογούν οι τουρίστες τη Βόρεια Ελλάδα – Το δυνατό χαρτί της Δυτικής Μακεδονίας

Πώς αξιολογούν οι τουρίστες τη Βόρεια Ελλάδα – Το δυνατό χαρτί της Δυτικής Μακεδονίας

6 Ιουλίου 2025, 8:58 μμ
Δ. Μιχαηλίδου: 100 ευρώ σε 80.000 εργαζόμενους, 1000 Κοινωνικές Κατοικίες και 10.000 ευρώ για μετεγκατάσταση στον Έβρο
Ελλάδα

Δ. Μιχαηλίδου: 100 ευρώ σε 80.000 εργαζόμενους, 1000 Κοινωνικές Κατοικίες και 10.000 ευρώ για μετεγκατάσταση στον Έβρο

7 Ιουλίου 2025, 9:35 μμ
Το πρωτοσέλιδο του Πτολεμαίου της Πέμπτης 19 Μαΐου
Εξώφυλλο

Το πρωτοσέλιδο του Πτολεμαίου της Τρίτης 8/7

7 Ιουλίου 2025, 9:30 μμ
 Ιδρύονται 13 κέντρα καινοτομίας σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη χώρα
Ελλάδα

 Ιδρύονται 13 κέντρα καινοτομίας σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη χώρα

7 Ιουλίου 2025, 9:15 μμ
Fiesta Voio: Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη με ανεβασμένη διάθεση  έρχεται την Παρασκευή 11/07
Προσεχείς Εκδηλώσεις

Fiesta Voio: Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη με ανεβασμένη διάθεση  έρχεται την Παρασκευή 11/07

7 Ιουλίου 2025, 9:00 μμ
Αποκάλυψη από το OPEN: Πως «φύτρωσαν» ελαιώνες στον νομό Καστοριάς
Τοπική Επικαιρότητα

Αποκάλυψη από το OPEN: Πως «φύτρωσαν» ελαιώνες στον νομό Καστοριάς

7 Ιουλίου 2025, 8:44 μμ
Αύριο η Ημέρα Επιστήμης και Έρευνας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τοπική Επικαιρότητα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για το Στεγαστικό Επίδομα 2024-2025

7 Ιουλίου 2025, 8:30 μμ
Εξαήμερη εργασία: Τι γίνεται σε περίπτωση που αρνηθεί ο εργαζόμενος;
Ελλάδα

Ριζικές αλλαγές στην αγορά εργασίας: Πως θα εφαρμόζεται η 13ωρη εργασία

7 Ιουλίου 2025, 8:15 μμ
Αλλάζουν τα ευρώ: Πως θα είναι τα νέα χαρτονομίσματα
Τοπική Επικαιρότητα

Προσθήκη Π.Ε. Κοζάνης και Μεγαλόπολης στο «Καθεστώς Περιοχών Ειδικής Ενίσχυσης» του Αναπτυξιακού Νόμου

7 Ιουλίου 2025, 7:59 μμ
Κίνηση – ματ της ΔΕΗ για είσοδο στην ΑΙ: Πρόταση στην Κομισιόν για Gigafactory τεχνητής νοημοσύνης στη Δυτική Μακεδονία
Οικονομία

Κίνηση – ματ της ΔΕΗ για είσοδο στην ΑΙ: Πρόταση στην Κομισιόν για Gigafactory τεχνητής νοημοσύνης στη Δυτική Μακεδονία

7 Ιουλίου 2025, 7:56 μμ
Load More

Τα δημοφιλέστερα σήμερα:

Πώς αξιολογούν οι τουρίστες τη Βόρεια Ελλάδα – Το δυνατό χαρτί της Δυτικής Μακεδονίας
Τοπική Επικαιρότητα

Πώς αξιολογούν οι τουρίστες τη Βόρεια Ελλάδα – Το δυνατό χαρτί της Δυτικής Μακεδονίας

από e-ptolemeos team
6 Ιουλίου 2025, 8:58 μμ

περισσότεραDetails
ΕΚΤΑΚΤΟ: Φωτιά στη ΖΕΠ Κοζάνης – Πολύ κοντά στο Πανεπιστήμιο – Ήχησε το “112”
Ρεπορτάζ

ΕΚΤΑΚΤΟ: Φωτιά στη ΖΕΠ Κοζάνης – Πολύ κοντά στο Πανεπιστήμιο – Ήχησε το “112”

από e-ptolemeos team
7 Ιουλίου 2025, 2:32 μμ

περισσότεραDetails

Η ημερήσια ενημέρωσή σου

E-PTOLEMEOS.GR NEWSLETTER

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Τρία τμήματα του ΠΔΜ με χαμηλή βάση εισαγωγής που οδηγούν σε δυναμικούς κλάδους
Ελλάδα

Τρία τμήματα του ΠΔΜ με χαμηλή βάση εισαγωγής που οδηγούν σε δυναμικούς κλάδους

2 Ιουλίου 2025, 8:45 μμ
Εμφάνιση αρκούδας και στο Βαθύλακκο Κοζάνης – Προειδοποίηση προς τους κατοίκους
Κοινωνία

Αναμένονται ενέργειες του Δασαρχείου για την αρκούδα της Ασβεστόπετρας

3 Ιουλίου 2025, 12:30 μμ
Εορδαία: Αρκούδες στους δρόμους, οργή στα χωριά: Σε συναγερμό οι πρόεδροι των κοινοτήτων
Ρεπορτάζ

Εορδαία: Αρκούδες στους δρόμους, οργή στα χωριά: Σε συναγερμό οι πρόεδροι των κοινοτήτων

2 Ιουλίου 2025, 1:41 μμ
Συναντήθηκαν μετά από 61 χρόνια οι απόφοιτοι του 1964 του ιστορικού Γυμνασίου Πτολεμαΐδας! (Ρεπορτάζ της Κούλας Πουλασιχίδου)
Ρεπορτάζ

Συναντήθηκαν μετά από 61 χρόνια οι απόφοιτοι του 1964 του ιστορικού Γυμνασίου Πτολεμαΐδας! (Ρεπορτάζ της Κούλας Πουλασιχίδου)

29 Ιουνίου 2025, 5:01 μμ
Δείτε όλη τη ροή ειδήσεων
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcasts
  • True Story Radio

Ταυτότητα Ιστοσελίδας:
Ιδιοκτησία: ΡΟΔΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Ε.Ε. [Pougaridis Media]

ΑΦΜ 802210768 ΔΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Δ/νση Έδρας: 25ης Μαρτίου 36, ΤΚ 50200 Πτολεμαΐδα,
Email: info@e-ptolemeos.gr Τηλ. 2463080986

Πιστοποιημένη Ιστοσελίδα με μοναδικό αριθμό Μ.Η.Τ. 232299 (Νόμος 5005/2022)

Ιδιοκτήτης, Νόμιμος εκπρόσωπος, Διευθυντής, Διαχειριστής και δικαιούχος του domain name: Αντώνης Πουγαρίδης

Διευθύντρια σύνταξης: Βασιλική Σάφη

Η επιχείρηση έχει υπογράψει δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018,
σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63)

Όροι Χρήσης  |   Πολιτική Απορρήτου  |   Επικοινωνία

© pougaridismedia 2024

Προφίλ Διαφήμιση Καριέρα Πρακτική Άσκηση Επικοινωνία

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.