«Μεγαλώνει» η έκθεση «Εορδαία 2010», καθώς φέτος θα έχει εκθέτες από όλο το νομό Κοζάνης και όχι μόνο από την Πτολεμαΐδα, όπως είχε συμβεί πέρυσι.
Η φετινή έκθεση με αντικείμενα: Κατοικία – Αγροτικά Μηχανήματα & Εργαλεία – Πολιτισμός διοργανώνεται από τον Εμπορικό Σύλλογο Πτολεμαΐδας στο χώρο της εμποροπανήγυρης, αλλά φέτος γίνεται με την συνεργασία και τη στήριξη του ΕΒΕ Κοζάνης και του Εκθεσιακού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας. Τόσο ο πρόεδρος του ΕΒΕ Χρήστος Σάββας όσο και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πτολεμαΐδας Ματθαίος Καλαϊτζόπουλος, υπογράμμισαν ότι «ξεκινά μια νέα περίοδος σχέσεων και συνεργασίας μεταξύ των φορέων του επιχειρηματικού κόσμου», φυσικά, όπως είπαν για το καλό της τοπικής οικονομίας.Ο Μ. Καλαϊτζόπουλος σημείωσε ότι «είναι η δεύτερη χρονιά που διοργανώνουμε την συγκεκριμένη έκθεση, η οποία καθίσταται πλέον θεσμός». Εξέφρασε την πεποίθηση ότι με την συνδρομή του ΕΒΕ και του Εκθεσιακού Κέντρου διασφαλίζεται μία αρτιότερη οργάνωση. Πρόσθεσε ότι «φέτος θα συμμετέχουν επιχειρηματίες των προαναφερόμενων κλάδων από όλο το νομό», ενώ διευκρίνισε ότι «η περσινή πρώτη έκθεση, αλλά και οι πανελλαδικές εκθέσεις έδειξαν ότι οι επιχειρηματίες της Πτολεμαΐδας έχουν μικρή συμμετοχή» και πρόσθεσε ότι «τώρα ξεκινάμε μία συνεργασία και κοιτάζουμε στο μέλλον». Ο εκθεσιακός χώρος θα είναι διπλάσιος σε σχέση με πέρυσι, δηλαδή θα καλύπτει 2.000 τ.μ. έναντι 1.000 στην πρώτη έκθεση. Εκτιμάται ότι θα πάρουν μέρος περί τις 80-100 επιχειρήσεις, όμως οι αρμόδιοι διευκρίνισαν ότι «αν υπάρξει ενδιαφέρον μπορούν να ικανοποιηθούν κι’ άλλες αιτήσεις». Από την πλευρά του το ΕΒΕ Κοζάνης ανακοίνωσε ότι θα επιδοτήσει κατά 20% τον χώρο του περιπτέρου έως 40 τ.μ. Ο πρόεδρος του Εκθεσιακού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Αποστολίδης, διαβεβαίωσε ότι «εμείς με την εμπειρία των 27 εκθέσεων θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε για τη δημιουργία μία καλαίσθητης και λειτουργικής έκθεσης».
Πέραν των επιχειρήσεων θα συμμετάσχουν και πολιτιστικοί φορείς που θα παρουσιάσουν τα πολιτιστικά δρώμενα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΗΤΤΑΣ





























