Συναυλία του Jazz συνόλου –Point 2+2- με τον Χρήστο Ραφαηλίδη στο βιμπράφωνο, τον Πέτρο Κλαμπάνη στο κοντραμπάσο, τον Σταύρο Λάντσια στο πιάνο και την Κατερίνα Πολέμη στην κιθάρα, σε δικές τους συνθέσεις, διοργανώνεται σήμερα Τετάρτη 27 Μαρτίου και ώρα 8μ.μ., στο Αμφιθέατρο “Σπύρος Αρσένης” του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη.





























