Η Vodafone παρέλαβε το βραβείο «Αριστείας Επιχειρηματικής Ηθικής» για το δεύτερο επίπεδο αξιολόγησης της εφαρμογής του Μοντέλου Επιχειρηματικής Ηθικής στο σύνολο της λειτουργίας της (Silver Business Ethics Excellence – Proven Support Award), σε εκδήλωση που πραγματοποίησε χθες το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής (European Business Ethics Network – EBEN GR). Το βραβείο παρέλαβε ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της Vodafone, κ. Δημήτρης Μιχόπουλος.
Το Νοέμβριο του 2007, η Vodafone είχε παραλάβει το βραβείο «Αριστείας Επιχειρηματικής Ηθικής» για το πρώτο επίπεδο αξιολόγησης της εφαρμογής του Μοντέλου. Η Vodafone αποτελεί την πρώτη εταιρεία κινητής επικοινωνίας στην Ελλάδα που αξιολογεί τη λειτουργία της με βάση τις αρχές του Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας και λαμβάνει την αντίστοιχη αναγνώριση. Το Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας, ταυτίζεται απόλυτα με τις αρχές και τη φιλοσοφία της Vodafone ως προς την Εταιρική Υπευθυνότητα, με στόχο τη διαφανή και αειφόρο εξέλιξη κάθε εταιρείας. Η μεθοδολογία του μοντέλου αναφέρεται στην εφαρμογή όλων των γνωστών απαιτήσεων του χώρου της ολικής ποιότητας ή επιχειρηματικής αριστείας υπό το πρίσμα της επιχειρηματικής ηθικής.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής – ΕΒΕΝ GR, που εκπροσωπεί το European Business Ethics Network, ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2005 και είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Στόχος του είναι η προώθηση των αρχών της Επιχειρηματικής Ηθικής, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Εταιρικής Διακυβέρνησης στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, την ακαδημαϊκή κοινότητα και σε εθελοντικούς οργανισμούς.