Η βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη, που ξεκίνησε στις αρχές του 2014 με την αναβάθμιση και ενίσχυση των ΚΕΠ από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, συνεχίζεται και διευρύνεται, με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας και την απλούστευση των διαδικασιών. Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών αυξάνουν την ταχύτητα διεκπεραίωσης αιτημάτων και προσφέρουν διαρκώς νέες υπηρεσίες στους πολίτες και στις επιχειρήσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, η υποβολή αίτησης για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών της ΔΕΗ διεκπεραιώνεται από τις αρχές Μαΐου και μέσω των ΚΕΠ, με Κοινή Υπουργική Απόφαση που υπέγραψαν ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Ασημάκης Παπαγεωργίου.
Η online σύνδεση των ΚΕΠ με φορείς του Δημοσίου δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν μια σειρά από βασικές υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με μία μόνο επίσκεψη, άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία.
Η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται για περισσότερες ακόμα υπηρεσίες, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά, όπως αποδεικνύεται και από τα ακόλουθα στατιστικά στοιχεία (επικαιροποιημένα μέχρι τα μέσα Ιουλίου):