Υψηλότατα και εντυπωσιακά τα φετινά ποσοστά εισαγωγής των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων από τα Σχολεία της Κοζάνης σε ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Πιο αναλυτικά οι 1222 από τους 1832 υποψηφίους επέτυχαν τελικά σε Σχολή ΑΕΙ-ΤΕΙ κρατώντας για ακόμη μια χρονιά την… παράδοση που θέλει οι μαθητές της Κοζάνης να… σαρώνουν στις πανελλαδικές.
Τα παραπάνω στοιχεία παρουσίασε στον “Πτολεμαίο” ο κ. Κοσμάς Σαββιλωτίδης, διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης
Μιλώντας μάλιστα για τα της όλης διαδικασίας ανάρτησης των αποτελεσμάτων ο κ. Σαββιλωτίδης ενημέρωσε πως “η διαδικασία κύλησε ομαλά, ξεκίνησε νωρίς το πρωί και ήδη σε όλα τα Λύκεια έχουν αναρτηθεί τα ονόματα των επιτυχόντων”, ενώ στεκόμενος στα υψηλά ποσοστά εισαγωγής μαθητών της Κοζάνης, σημείωσε: “τα υψηλά αυτά ποσοστά επιτυχίας αποδεικνύουν πως και φέτος μαθητές και καθηγητές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Εύχομαι στους επιτυχόντες καλή σταδιοδρομία και καλές σπουδές”, το μήνυμα του διευθυντή Εκπαίδευσης.
Πέραν τούτου, ο κ. Σαββιλωτίδης στάθηκε κυρίαρχα στο γεγονός πως “εκτός από υψηλά ποσοστά εισαγωγής έχουμε και πολλές πρωτιές σαν περιοχή” κάτι που επανέλαβε πως οφείλεται στην προσπάθεια όλου του εκπαιδευτικού συστήματος του τόπου και των μαθητών.
Και μιας περί πρωτιάς ο λόγος, ο “Πτολεμαίος” βρέθηκε και στο 1ο Λύκειο Κοζάνης, ένα Λύκειο που κατάφερε όχι μόνο να έχει υψηλό ποσοστό εισαγωγής των μαθητών του στις Σχολές, αλλά να… υπερηφανεύεται και για τον 1ο σε μόρια επιτυχόντα απ’ όλη την περιοχή και 4ο πανελλαδικά στη Νομική Αθηνών, τον Μιχάλη Χαϊντούτη.
Η διευθύντρια του Λυκείου κα Φανή Μουστάκα σε δηλώσεις της στάθηκε ιδιαίτερα στις σπουδαίες αυτές επιτυχίες: “Το Σχολείο μας έχει την τιμή να καμαρώνει… για τον 1ο σε μόρια στη Δ.Μακεδονία Μιχάλη Χαϊντούτη που με περίπου 19.700 μόρια κατατάσσεται 4ος πανελλαδικά στη Νομική Αθηνών. Είναι ένα εξαίρετο παιδί και του αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. Πέραν τούτου ενδεικτικό και αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως από τους 187 υποψηφίους-μαθητές μας εισήχθησαν σε Σχολές οι 150”, τόνισε, δίνοντας τα συγχαρητήρια της σε όλα τα παιδιά για τον αγώνα τους, είτε επέτυχαν σε Σχολή είτε όχι.