Συνέντευξη με:
1) Μελά Γιαννιώτη, Πρόεδρο της Αεροπορικής Εταιρίας AIR INTERSALONIKA.
2) Αχιλλέα Τυρεκίδη, εξειδικευμένο Κυβερνήτη Ελικοπτέρων.
Ερώτηση: (Δημοσιογράφος) Κύριε Γιαννιώτη πληροφορηθήκαμε ότι τον προηγούμενο μήνα Δεκέμβριο και για 15 ημέρες χρησιμοποιήθηκε ελικόπτερο της Αεροπορικής σας Εταιρίας που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη για ηλεκτρονικές χαρτογραφήσεις της νέας εθνικής οδού Αθηνών-Πατρών, αλλά και για ηλεκτρονικές χαρτογραφήσεις του δυτικού βραχίονα της νήσου Κεφαλλονιάς, όπου το Ληξούρι, για λογαριασμό ξένων Καθηγητών της Ιστορίας και Αρχαιολογίας.
Πείτε μας σας παρακαλώ τους λόγους επιλογής και χρησιμοποιήσεως της Εταιρίας σας από την Θεσσαλονίκη για εκτέλεση εργασιών υψηλών τεχνολογικών απαιτήσεων στην βόρεια Πελοπόννησο και στην Κεφαλλονιά και ποιος ο σκοπός αυτών των εργασιών.
Απάντηση:
Δεν είναι η πρώτη φορά που ξένες και διεθνείς επιχειρήσεις και ειδικά του BBC, του Χόλυγουντ, της Ελβετίας, της Ιαπωνίας και άλλων χωρών, επιλέγουν τα ελικόπτερα της Εταιρίας μας από την Θεσσαλονίκη για αεροφωτογραφίσεις, βιντεοσκοπήσεις και κινηματογραφήσεις στην χώρα μας και ιδιαίτερα στην Νότια Ελλάδα και στα Νησιά μας.
Ερώτηση: Συγνώμη και για να διευκρινισθεί εξαρχής: Ξένοι σας επέλεξαν και όχι τα αρμόδια Υπουργεία μας; Πώς νοείται και νομιμοποιείται η ανάμειξή τους;
Απάντηση: Εδώ υπάρχει μία μεγάλη και πονεμένη ιστορία που, από όσα γνωρίζω, εξελίχθηκε ως εξής:
Το αρμόδιο ΥΠΕΧΩΔΕ ανέθεσε κατά τα προβλεπόμενα σε εταιρία μελετών την εκτέλεση της υψηλών τεχνολογικών προδιαγραφών χαρτογράφηση της σχεδιαζόμενης νέας εθνικής οδού Αθηνών-Πατρών.
Η εταιρία αυτή απευθύνθηκε αρχικά σε Ιταλούς ειδικούς και οι οποίοι την παρέπεμψαν σε Γάλλους ειδικούς και αυτοί, λόγω μη διαθέσεως των εξειδικευμένων ηλεκτρονικών μηχανημάτων που προσαρμόζονται σε επιλεγμένα ελικόπτερα, την παρέπεμψαν σε επιχείρηση της Ολλανδίας, που διαθέτει τα μοναδικά, σύγχρονα και πανάκριβα ηλεκτρονικά μηχανήματα και τους ειδικούς χειριστές αυτών.
Αυτή η Ολλανδική επιχείρηση μας επέλεξε και μας πλήρωσε για τις δύο εξαιρετικά δύσκολες και λεπτές αποστολές χαρτογραφήσεων. Η ίδια εταιρία, με τεχνικούς της, προσάρμοσε τα περίπλοκα ηλεκτρονικά μηχανήματά της στους από το Γαλλικό εργοστάσιο κατασκευής του ειδικού για τις αποστολές αυτές ελικοπτέρου μας χώρους, μετά από ειδική εκπαίδευση προσαρμογής του εμπειρότερου Χειριστού μας κ. Αχ. Τυρεκίδη.
Δείτε στις φωτογραφίες τα εξωτερικά μηχανήματα και την όλη εικόνα του ελικοπτέρου, που είδαν κατά τον παρελθόντα Δεκέμβριο χιλιάδες οφθαλμοί εμβρόντητων και περίεργων Πελοποννησίων και διερχομένων, οι οποίοι με το δίκαιό τους μας ρωτούσαν «αν το ελικόπτερό μας επέστρεψε από το διάστημα», ενώ άλλοι το θεώρησαν ως… UFO.
Δείτε και το εσωτερικό μέρος του ελικοπτέρου μας, που μετατράπηκε σε ιπτάμενο ηλεκτρονικό εργαστήριο, δείτε και τον έμπειρο Κυβερνήτη μας κατά την εκτέλεση εργασιών, πάνω από την διώρυγα της Κορίνθου. Τις λεπτομέρειες θα σας αναπτύξει ο ίδιος, όπως τις έζησε.
Εγώ θα ήθελα απλώς να διευκρινίσω, ότι για μία ακόμη φορά αποσπάσαμε τον θαυμασμό και τα συγχαρητήρια των ξένων ειδικών για τις πτητικές ικανότητες του Κυβερνήτη αυτού, που μεταφράζονται βέβαια σε πολλά χρηματικά, ποιοτικά και επαγγελματικά οφέλη για τους ξένους, αφού η ασφαλής προσαρμογή του Κυβερνήτη μας έγινε σε διάστημα μόνον 2 ½ ωρών πτήσεως, για πάνω από 30 ώρες πτήσεις εργασίας, ενώ αντίστοιχου Ευρωπαίου απαίτησε 28 ώρες για πτήσεις εργασίας 22 ωρών.
Για να γίνει καλώς κατανοητό ποια αξία, σεβασμός και τιμή αποδίδεται από τους Ολλανδούς στο σύστημα εξωτερικών και εσωτερικών ηλεκτρονικών μηχανημάτων εργασίας τους, με τους δύο βραχίονες εξωτερικών δίσκων λήψεως δορυφορικών σημάτων και του κυρίως μηχανήματος στην κοιλιά του ελικοπτέρου για την αποστολή και λήψη σημάτων λέιζερ και εικόνας, δείτε την επόμενη εντυπωσιακή νυκτερινή φωτογραφία του ελικοπτέρου μας, επί της οποίας εξηγώ ότι δεν πρόκειται περί «εκρήξεως» και «πυρκαγιάς», αλλά περί Χριστουγεννιάτικης διακοσμήσεως με πολύχρωμα λαμπιόνια, που επιμελήθηκαν, έζησαν και απόλαυσαν οι Ολλανδοί Τεχνικοί στην χώρα μας λόγω και του επικαίρου των τότε ημερών.
Ερώτηση: Να έρθουμε τώρα στο άλλο πολυπερίεργο σκέλος του επιδιωκόμενου σκοπού πτήσεων και χαρτογραφήσεων της Κεφαλλονιάς. Τι συμβαίνει εδώ; Σχεδιάζεται, μήπως επέκταση της εθνικής οδού Αθήνας-Πατρών προς την… Κεφαλλονιά;
Απάντηση: Θα έλεγα ότι αυτό που συμβαίνει είναι ακόμη περισσότερο τολμηρό και ασύλληπτο με πιθανότητες μυθο-ιστορικών και γεωφυσικών ανατροπών. Πλέον συγκεκριμένα: Ολλανδοί Καθηγητές επιχειρούν επιστημονική ανατροπή των μυθολογικών και ιστορικών δεδομένων της Οδύσσειας του Ομήρου αλλά και τόσων άλλων γραφών για την Ιθάκη, ώστε δια μελετών και στοιχείων να αποδείξουν ότι «ο τόπος και το βασίλειο του Οδυσσέα και της Πηνελόπης δεν ήταν η σημερινή νήσος Ιθάκη, αλλά η σημερινή χερσόνησος του Ληξουρίου Κεφαλλονιάς, που ήταν τότε νησί και αργότερα συνενώθηκε δια σεισμών με την υπόλοιπη Κεφαλλονιά»! Αυτός περίπου είναι ο σκοπός και η επιδίωξη των ερευνών δια των υψηλής τεχνολογίας μηχανημάτων.
Ερώτηση: Δηλαδή ασχολούνται και ξοδεύουν μεγάλα χρηματικά ποσά ξένοι ερευνητές για θέματα, που άπτονται σοβαρών καταστάσεων και δεδομένων στην χώρα μας που εγκυμονούν κινδύνους ανατροπής δεδομένων, καταστάσεων και ρυθμίσεων με απρόβλεπτες συνέπειες; Τα γνωρίζουν όλα αυτά οι αρμόδιοι και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι στην χώρα μας;
Απάντηση: Τις λεπτομέρειες αυτών θα σας τις αναπτύξει ο Κυβερνήτης κ. Τυρεκίδης, που τις έχει από πρώτο χέρι από τους ξένους ερευνητές, έζησε ο ίδιος τις επιστημονικές έρευνες και έλαβε από τις αρχές της χώρας μας τις σχετικές άδειες.
Εγώ θα αναφέρω ότι δεν θα πρέπει να μας τρομάζουν οι όποιες έρευνες αποδείξεως, δια στοιχείων και ακλόνητων αποκαλύψεων, της αληθούς Ιστορίας και πορείας του ενδοξότερου και πνευματικότερου επί γης έθνους μας, του όλου και όχι
μόνον, εμπορικώς επιλεγμένου, μέρους αυτού.
Γνωρίζετε ότι την τελευταία πενταετία ασχολήθηκα με μία σε βάθος και πλάτος ιστορικοπραγματική έρευνα της πορείας του ελληνομακεδονισμού και του ελληνισμού γενικότερα και διαπίστωσα με αδιάψευστα στοιχεία και ντοκουμέντα,
που παραθέτω στο δίτομο έργο μου και το οποίο ήδη κυκλοφορεί με τίτλο «Αλειφούσης της Πόλεως», ότι πολλά τμήματα της Ιστορίας μας, όπως και της Θρησκείας μας, έχουν ανατραπεί εκ των ευρημάτων και πραγμάτων, οπότε επιβάλλεται άμεσα η αναθεώρηση και επαναδιατύπωσή τους. Δεν προδικάζω το αποτέλεσμα των ξένων ερευνητών αλλά, ειδικά για την Κεφαλλονιά, θα έλεγα ότι ισχύει το ουσιαστικό μήνυμα, που ακόμη και απλοί και πανέξυπνοι Κεφαλλονίτες αναγράφουν και προβάλουν δια των μικρών πλοιαρίων τους. Είδα, διάβασα και κατανόησα -προ ετών- το μήνυμα αυτό σε μικρή πινακίδα επί πλοιαρίου δρομολογίου από Αγία Ευφημία στον απέναντι χερσαίο Αστακό: «Κεφαλλονιά, ο ομφαλός της γης». Και δεν υπερβάλλουν καθόλου.
Αναφέρω και επεξηγώ στο βιβλίο μου, που προανέφερα, ότι Λατίνοι Καθολικοί και άλλοι πονηροί ελλαδέμποροι και χριστέμποροι, πλαστογράφησαν και παρερμήνευσαν σύμφωνα με τα εισπρακτικά τους συμφέροντα τον αγιογραφικό και με όσα συνεπάγεται αυτό για τους νοούντες, τόπο του ναυαγίου και προσαράξεως του Αποστόλου Παύλου κατά το ταξίδι του προς Ρώμη (Πράξεις Αποστόλων ΚΗ΄-1). Ο τόπος αυτός αναφέρεται στις Γραφές με το αρχαιοελληνικότατο όνομα ως νήσος Μελίτη, που την ερμηνεύουν διάφοροι και πονηροί γραφείς γραφών ως… Μάλτα! Πάντα και επί όλων των εποχών υποδουλώσεως σε ξένους άρπαγες του μεγάλου και ένδοξου ελληνισμού, κοινοί πλαστογράφοι και λωποδύτες κλέβουν ελληνικά ονόματα και τα ιδιοποιούνται υπό συνοδοιπορία των εδώ υπηρετών τους.
Γερμανός Καθηγητής απέδειξε ότι η νήσος Μελίτη είναι η σημερινή μας Κεφαλλονιά, όπως κατέληξαν και αποδέχθηκαν τρία μέχρι τώρα εκκλησιαστικά συνέδρια και όπως ο έχων μέση ελληνική παιδεία μπορεί να αντιληφθεί και να κατανοήσει εκ της αρχαιοελληνικότατης λέξεως «μελίτειον», που είναι ηδύποτον εκ μέλιτος και ύδατος. Τα περί μέλιτος λεκτικά, μέχρι και του μελιτίτη οίνου, είναι μόνον ελληνικά και ουδεμία σχέση μπορούν να έχουν «ερμηνευτικώς» με Φίσκους Λατίνους και γυρολόγους απατεωνίσκους.
Μελίτη ελέγετο αρχαίο προάστειο του Δήμου Αθηναίων και η ονομασία αυτή δεν μπορούσε να έχει καμία χρήση και γνώση από τους πολεμοχαρείς Ρωμαίους για την Μάλτα στα χρόνια των διδασκομένων περιοδειών του Αποστόλου Παύλου. Μάλτα «γιόκ» λοιπόν, όπως ανέκραξαν και οι ομοίως πονηροί και άμουσοι αρχαιοελληνικής Παιδείας Οθωμανοί.
Το πονηρότερο όλων όμως είναι ότι οι κάτοικοι της νήσου Μελίτης, δηλαδή της Κεφαλλονιάς, περιγράφονται αγιογραφικώς ως «βάρβαροι», οπότε μπαίνουν σε βαθιά νερά οι νεότερες έρευνες ειδικών επιστημόνων. Εδώ και εκ των ερευνών και αποκαλύψεων αυτών επιβάλλεται να βγουν «μαχαίρια» πρώτα από τους ευφυείς και αρχαιόθεν πολιτισμένους Κεφαλλονίτες, ενώ είναι βέβαιο ότι θα το πράξουν και οι ανά τον κόσμο υπερήφανοι και ικανότατοι Ιθακήσιοι, ζωντανή «αποικία» των οποίων γνώρισα στην Ν. Αφρική. Η Ιθάκη για τον παγκόσμιο ελληνισμό και κάθε ελληνικής παιδείας επί γης άνθρωπο είναι όνομα ιερό, αναφαίρετο και αναλλοίωτο. Άλλο λοιπόν το θέμα ερμηνείας της Μελίτης – Κεφαλλονιάς και άλλο της Ιθάκης μη Κεφαλλονιάς.
Αυτά τα πολύ σοβαρά υποτίθεται ότι τα γνωρίζουν πολύ καλά οι ελληνομαθείς ξένοι καθηγητές που με έξοδα και μελέτες τους επιχειρούν τώρα απίστευτες, μέχρι και αδύνατες, ανατροπές για τα δικά μας μυθικά, ιστορικά, γεωφυσικά, αρχαιολογικά, πολιτιστικά, μέχρι και οικονομικο-τουριστικά πράγματα και θαύματα, δεδομένα και καρφωμένα στις αντιλήψεις και γνώσεις μας.
Κατά τον, επί τόπου και σε άμεση επαφή ζήσαντα και γνωρίσαντα τις από αέρος και δια υψηλής ηλεκτρονικής τεχνολογίας μηχανημάτων έρευνας στον δυτικό βραχίονα της Κεφαλλονιάς, Κυβερνήτη μας κ. Τυρεκίδη, οι ξένοι επιστήμονες αναζητούν τις αδιάψευστες γεωφυσικές αποδείξεις για να αποφανθούν ότι η Ιθάκη του Οδυσσέα και του βασιλείου του ήταν η… Κεφαλλονιά! Συνεπώς: «Άκουσον μεν, πάταξον δε»! Αυτό επιβάλλει στα πάντοτε ύποπτα και ανθελληνικά σχέδια η αλάνθαστη αρχαιοελληνική σοφία.
Σας παραδίδω την «ζώσα πηγή» και με ιδιαίτερο προσωπικό ενδιαφέρον θα παρακολουθήσω την συζήτησή σας. Ευχαριστώ.
Ερώτηση: κ. Τυρεκίδη πώς επελέγη η AIR INTERSALONIKA και τι είδους πτήσεις ήταν αυτές που κάνατε στην εθνική οδό Αθηνών – Πατρών και ιδιαίτερα στην Κεφαλλονιά;
Απάντηση: Για την επιλογή της Εταιρίας μας ισχύουν αυτά που μόλις ανέφερε ο κ. Πρόεδρος.
Το είδος των πτήσεων αυτών ονομάζεται FLI MAP και είναι απόλυτα εξειδικευμένες και εξαιρετικά δύσκολες. Διευκρινίζω ότι το σύστημα FLI MAP που τοποθετήθηκε στο Ελικόπτερό μας είναι το μοναδικό στην Ευρώπη και το έχει η Ολλανδική Εταιρία FUGRO. Χρησιμοποιείται σε χαρτογραφήσεις πολύ υψηλών απαιτήσεων, όπου οι υπολογισμοί γίνονται με ακρίβεια εκατοστού.
Είναι η πρώτη φορά που γίνεται πτήση FLI MAP με ελικόπτερο στην Ελλάδα και δεν σας κρύβω ότι ήταν μία από τις πλέον δύσκολες πτήσεις που έχω κάνει στην πολλών δεκαετιών εμπειρία μου, ίσως η δυσκολότερη, ακόμη και εκείνες με στρατιωτικά ελικόπτερα.
Ερώτηση: Πού έγκειται η δυσκολία αυτή;
Απάντηση: Για να μη σας κουράσω, θα σας πω σε γενικές γραμμές:
Μέσα και έξω από το ελικόπτερο τοποθετείται ένα σύνολο ηλεκτρονικών συστημάτων, μηχανισμών και κεραιών, καθώς και μία οθόνη. Στην οθόνη αυτή εμφανίζονται κάποιες γραμμές, οι οποίες ουσιαστικά είναι γραμμές πάνω στο έδαφος όπου θα χαραχθεί ο δρόμος. Επίσης, μέσα στην οθόνη υπάρχει και το ομοίωμα του ελικοπτέρου και πρέπει ο πιλότος να διατηρεί συνεχώς το ομοίωμα του ελικοπτέρου πάνω στις γραμμές, με περιθώριο απόκλισης δεξιά ή αριστερά λίγων εκατοστών του μέτρου. Ταυτόχρονα, το ύψος πτήσης πρέπει να κυμαίνεται από 175-200 μέτρα ανά πάσα στιγμή πάνω από το έδαφος και αντιλαμβάνεσθε πόσο πολύ προσοχή και ατελείωτος συνδυασμός χειρισμών του ελικοπτέρου απαιτείται, καθόσον το έδαφος κάτω από το ελικόπτερο παρουσιάζει διάφορες ανωμαλίες (βουνά, λόφοι, μικρές ή μεγάλες χαράδρες, στροφές ανοιχτές ή κλειστές κ.α.).
Ερώτηση: Εξηγείστε μας τώρα τους σκοπούς και λόγους πτήσεως χαρτογραφήσεως στην Κεφαλλονιά. Συνδέεται η πρώτη με τη δεύτερη;
Απάντηση: Όχι, ήταν εντελώς διαφορετικών σκοπών, αλλά εκτελέσθηκαν από την ίδια ξένη εταιρία με τους ίδιους τεχνικούς και μηχανήματα.
Από όσα μας γνωστοποιήθηκαν και μπορώ να αναφέρω σκοπός ήταν ο εξής, όλως περιληπτικά:
Εδώ και λίγα χρόνια, ένας Καθηγητής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου διατείνεται ότι ο Οδυσσέας δεν ήταν βασιλιάς στην Ιθάκη αλλά στην Κεφαλλονιά, στηριζόμενος, όπως λέγει, στον Όμηρο αλλά και σε φωτογραφίες από δορυφόρο. Είναι σχεδόν βέβαιος ότι το δυτικό τμήμα της Κεφαλλονιάς (περιοχή Ληξουρίου) ήταν ξεχωριστό νησί και ότι αυτό ενώθηκε με το υπόλοιπο τμήμα της Κεφαλλονιάς μετά από σεισμό και ότι ο Οδυσσέας ήταν βασιλιάς εκεί, κατέχων στο βασίλειό του και το άλλο τμήμα της Κεφαλλονιάς όπως και το πλησίον αυτής νησί της γνωστής μας Ιθάκης.
Χαρτογραφήσαμε τις ανατολικές καταπτώσεις του Αίνου (η διατήρηση σταθερού ύψους με το ελικόπτερο ήταν ένα «μαρτύριο», λόγω των μεγάλων και διαδοχικών χαραδρών), μέχρι τις δυτικές ακτές του νησιού. Με την πτήση μας αυτή και τα στοιχεία που συνελέγησαν, οι επιστήμονες αναμένουν να φανεί αν υπήρχε θαλάσσιος δίαυλος μεταξύ Ληξουρίου και ανατολικής Κεφαλλονιάς, ώστε να καταλήξουν σε επίσημα συμπεράσματα με τα οποία, όπως προανέφερε ο Πρόεδρος κ. Μελάς Γιαννιώτης, θα επιχειρήσουν ανατροπές δεδομένων και χιλιετιών.
Ερώτηση: Ποια η προσωπική σας γνώμη επί όλων αυτών των επιχειρούμενων ανατροπών;
Απάντηση Ως Μακεδόνας θα έλεγα το εξής απλό και εφικτό: Δεν αφήνουν ήσυχο τον Οδυσσέα με την Ιθάκη του, αφού όλος ο κόσμος έχει συνδέσει βαθύτατα και άρρηκτα έτσι τα δύο αυτά ονόματα; Θα ήταν πρακτικότερο και αποτελεσματικότερο να ασχοληθούν οι σοβαροί ξένοι αρχαιολόγοι και ιστορικοί με το ένα και μοναδικό όνομα της μίας και μόνης Μακεδονίας και τον Μέγα Αλέξανδρό της. Έτσι θα μπορούσαν να εξηγήσουν στους εαυτούς τους και σε όλους τους εξαπατημένους διεθνώς ότι δεν μπορεί να είναι Σκοπιανός ένας Έλληνας μαθητής του Αριστοτέλη και ένας βασιλιάς των Ελλήνων που είχε τα βιβλία του Ομήρου κάτω από το μαξιλάρι του και διέδωσε την ελληνική γλώσσα και τον πολιτισμό μέχρι τις Ινδίες και την Αίγυπτο. Αυτά τα αληθή και αναλλοίωτα δεν επιδέχονται καμία «ανατροπή» όσα και όποια και αν είναι τα εκάστοτε συμφέρονται των εκάστοτε τυχοδιωκτών ισχυρών.
Αν, ως ελληνομαθείς οι ξένοι ειδικοί και καθηγητές, αναλύσουν και ετυμολογήσουν τα ονόματα «Αλέξανδρος» και «Μακεδνός – Μακεδονία», τότε θα έχουν τις πειστικότερες και αδιάψευστες αποδείξεις για την γιγαντιαία πλάνη και εξαπάτηση του κόσμου για το όνομα και τον εθνικό προσδιορισμό του μωσαϊκού των Σκοπίων, που υποκριτικώς και όλως απατηλώς επιχειρούν κατά εποχές να πλασάρουν σε αφελείς και ανύποπτους.
Αυτό ισχύει και επιβάλλεται να γίνει τώρα και από τους εξαπατημένους και ανύποτους Έλληνες, όσοι βέβαια δεν είναι μισθωτοί και υπηρέτες ξένων μυστικών υπηρεσιών και οργανώσεων, ώστε να βεβαιωθούν περί της γνώσεως και χρήσεως υπό των αρχαίων Μακεδόνων της υψηλής αρχαιοελληνικής γλώσσας, σκέψεως και λόγου αυτών, αφού η μεν λέξη «Αλέξανδρος» σημαίνει και προσδιορίζει τον έλκοντα και προστατεύοντα άνδρες, όπως οι λέξεις μας «αλεξικέραυνον», «αλεξάνεμον» και όχι βαρβαροειδώς «παρ-μπριζ», «αλεξιβόρβορον», (λασπωτήρας), «αλεξίληον» (σκεπή, ομπρέλα, καυσία των Μακεδόνων) και άλλα πολλά σχετικά και μη διδασκόμενα στους νεοέλληνες, λόγω των χιλιετιών και όχι αιώνων ή δεκαετιών «σχεδίων στην Βαλκανική», δηλαδή κατασυντριβής του ελληνισμού και υφαρπαγής της ελληνικής χερσονήσου, όπως η ιστορική και αληθής ονομασία της χερσονήσου αυτής, η δε λέξη «Μακεδνός» που ήταν αδελφός του Μάγνητα και τέκνα του Διός, σημαίνει υψηλός και μακρύς, όπως ήταν οι Μακεδόνες, εκ των οποίων ονομάσθηκε ως Μακεδονία η άνω του Ολύμπου χώρα, όπου κατοικούσαν και εκ της οποίας εξήλθαν παντοδύναμοι και ανίκητοι, κατακυριεύσαντες και εκπολιτίσαντες όλον τον τότε γνωστό κόσμο, δια του ελληνικού πολιτισμού και ελληνικής γλώσσας, δοξάζοντες την Ελλάδα και τον ελληνισμό της.
Αυτή, συνοπτικώς, η γνώμη μου, που θεωρώ ότι είναι και γνώμη όλων των υγιώς σκεπτόμενων Ελλήνων και όχι ελληνιστών.