Μπορεί οι αντίξοες καιρικές συνθήκες να εμπόδισαν το Φυσιολατρικό Όμιλο Κομνηνών “Φίλοι του Βουνού” να πραγματοποιήσει τα “κούλουμα” στο γραφικό εξωκκλήσι του Αγίου Ραφαήλ, αλλά η εκδήλωση μεταφέρθηκε στο κέντρο του χωριού.
Με την παρουσία της Δημάρχου Εορδαίας Παρασκευής Βρυζίδου, των Αντιδημάρχων Σοφοκλή Σιδηρόπουλου και Γιώργου Βασιλειάδη, του Προέδρου της ΔΕΥΑΠ Γιώργου Καραϊσκου, του Προέδρου της Τ.Κ Χαράλαμπου Κουλουμπρίδη ο Φυσιολατρικός Όμιλος γιόρτασε την Καθαρά Δευτέρα πλαισιωμένος από κατοίκους του χωριού και επισκέπτες, που απόλαυσαν την πεντανόστιμη φασολάδα του “Ανέστη”, γεύθηκαν νηστίσιμα εδέσματα και διασκέδασαν με παραδοσιακή μουσική από ντόπιους καλλιτέχνες.
ΚΟΥΛΑ ΠΟΥΛΑΣΙΧΙΔΟΥ




























