Το φιλόδοξο project για τη δημιουργία 100 υδατοδρομίων, σε λιμάνια και λίμνες παίρνει το δρόμο της υλοποίησης, από τη νέα κυβέρνηση, σύμφωνα με πανελλαδικά δημοσιεύματα (newsit.gr), με προοπτική οι πρώτες πτήσεις να ξεκινήσουν από την Κέρκυρα, τους Παξούς και την Πάτρα το Μάιο του 2020.
Το νέο νομοσχέδιο, που αφορά την κατασκευή και λειτουργία υδατοδρομίων, κατατίθεται στη Βουλή έως τα τέλη του μήνα. Πρόθεση αποτελεί, να ξεκολλήσουν οι επενδύσεις, που για χρόνια σκάλωναν στα «γρανάζια» της γραφειοκρατίας και να δημιουργηθούν υδατοδρόμια από την Αττική και τα νησιά του Αργοσαρωνικού, μέχρι την Πελοπόννησο, το Ιόνιο, τις Κυκλάδες την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα. Την ίδια στιγμή σε θέση ετοιμότητας, βρίσκονται τα επενδυτικά σχήματα, που θα διαχειριστούν τα υδροπλάνα, με τη συμμετοχή Ελλήνων και ξένων επιχειρηματιών, που διαθέτουν εμπειρία στον τομέα των αερομεταφορών.
Σχέδια, όμως για να δημιουργηθούν υδατοδρόμια υπάρχουν και για 19 λίμνες, εκ των οποίων και στη Βεγορίτιδα, τη Μικρή Πρέσπα, τη Μεγάλη Πρέσπα και την Ορεστιάδα (Καστοριάς), σύμφωνα με τα δημοσιεύματα.
Όπως διαβάζουμε, επίσης, στο δημοσίευμα: “Στο μετοχικό κεφάλαιο της Ελληνικά Υδατοδρόμια, συμμετέχουν ο ιδρυτής της κ. Τάσος Γκόβας, η K2 Smart Jets, η Α. Βασιλάκης ΑΕΒΕ, η Chatziandronis Aerospace & Touristic και η ΑΚΤΩΡ Facility Management. Όπως ανέφερε στο newsit ο κ. Τ. Γκόβας «Είμαστε χαρούμενοι που και ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε ότι τα πρώτα υδροπλάνα θα πετάξουν το 2020, αλλά και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης έχει πάρει πρωτοβουλία να φέρει ένα νόμο περισσότερο λειτουργικό και με λιγότερη γραφειοκρατία. Με τις ενέργειες που κάνει η κυβέρνηση στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα για να προσελκύσει διεθνείς επενδυτές, που θα δραστηριοποιηθούν στον τομέα των υδροπλάνων».
Πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο που εάν προχωρήσει θα συμβάλει στην ανάπτυξη των περιοχών αυτών. Θυμίζουμε ότι ο νόμος για την αδειοδότηση των πρώτων υδατοδρόμιων στην Κέρκυρα και τους Παξούς είχε ολοκληρωθεί το ’14 επί υφυπουργίας του Μιχάλη Παπαδόπουλου. Το έργο είχε “παγώσει” επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, μιας και η τότε κυβέρνηση είχε αλλάξει τη νομοθεσία, θέλοντας να κρατικοποιήσει τα υδατοδρόμια.