Εντυπωσιακή δράση και ηχηρό μήνυμα κατά της “Σχολικής Βίας”, από τους μαθητές της Β’ Τάξης του 10ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας! (ρεπορτάζ της Κούλας Πουλασιχίδου)
"ΟΧΙ στη βία ,Ναι στη φιλία" , ήταν το ηχηρό μήνυμα που έστειλαν οι μαθητές της Β ' Τάξης του ...













































