Ολοκληρώθηκε το Διεθνές Συνέδριο «Γλωσσική Διδασκαλία σε Πολυπολιτισμικά και Ψηφιακά Περιβάλλοντα» στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας»
Με τη συμμετοχή εκατοντάδων πανεπιστημιακών, ερευνητών/τριών και επιστημόνων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και στελεχών της εκπαίδευσης και ...















































