Στήριξη και ώθηση στα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ δίνει η διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου Πτολεμαΐδας – Εορδαίας, προκειμένου μέσω αυτών να βοηθηθούν έμπρακτα οι επιχειρήσεις της περιοχής.
Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτό, διοργάνωσε με πολύ μεγάλη επιτυχία, το 1ο Σεμινάριο Προώθησης (Marketing) E-Shop, σε συνεργασία με την εταιρεία Greek Internet Marketing.
Τα σεμινάρια ξεκίνησαν στις 30 Μαρτίου και διήρκεσαν 3 δίωρους κύκλους με διαδικτυακή εκπαίδευση, την οποία παρακολούθησαν πολλοί καταστηματάρχες της πόλης.
Όπως τόνισε χαρακτηριστικά μιλώντας στον «Π» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πτολεμαΐδας – Εορδαίας, Θεόδωρος Βυθούλκας, «η συμμετοχή ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αφού εκδήλωσαν ενδιαφέρον 52 καταστήματα της πόλης, κάτι το οποίο δείχνει την ευαισθητοποίηση όλων προς την ηλεκτρονική προβολή των καταστημάτων μας».
Σημείωσε, δε, ότι από τα 450 μέλη του Συλλόγου, το σεμινάριο παρακολούθησαν τα 52, αριθμός ενδεικτικός του πόσο μεγάλη σημασία δίνουν τα καταστήματα σήμερα στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά και στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την προώθηση των προϊόντων τους μέσω ακόμη και των social media.
Η στροφή του κόσμου στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι εμφανής, τονίζει ο ίδιος, για αυτό και στόχος του Εμπορικού Συλλόγου είναι να παρέχει τα απαραίτητα εφόδια στα μέλη του ώστε να τους στηρίξει σε παρόμοιες δράσεις, εκπαίδευσης επάνω στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Για αυτό και θα ακολουθήσουν, με βεβαιότητα, παρόμοιες δράσεις.
Σημείωσε, επίσης, ότι ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των εμπόρων, που συνέβαλε στην ανάπτυξη του ψηφιακού μάρκετινγκ, ήταν και η προκήρυξη του προγράμματος “e-λιανικό», που στήριξε επιχειρήσεις στην δημιουργία e-shop.