Ταλαιπωρία πολλών ωρών, η οποία φαίνεται πως θα συνεχιστεί και σε νομικό επίπεδο, περίμενε τους 25 επιβάτες της πτήσης Αθήνα- Καστοριά- Κοζάνη της εταιρείας Sky Express, η οποία ήταν προγραμματισμένη για τις 6 το πρωί, αλλά ουδέποτε πραγματοποιήθηκε.
Πιο συγκεκριμένα η πτήση με αριθμό GQ002, από το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» της Αθήνας δεν ξεκίνησε ποτέ στην ώρα της, λόγω καιρικών συνθηκών, με τους επιβάτες να ενημερώνονται τελικά πως μετά από δύο(2) ώρες τα πάντα ήταν έτοιμα για την απογείωση.
Και ενώ όλα κυλούσαν ομαλά και το αεροπλάνο της Sky Express βρισκόταν στον αέρα για περίπου 20-25 λεπτά, τα πάντα ανατράπηκαν για ακόμα μία φορά με τον πιλότο και το πλήρωμα να ενημερώνουν πως πρέπει να επιστρέψουν στο αεροδρόμιο της Αθήνας, καθώς υπήρχε ένδειξη για βλάβη στο σύστημα των φρένων.
Μάλιστα κατά τη διάρκεια της προσγείωσης στον αεροδιάδρομο βρέθηκαν πυροσβεστικά οχήματα και οχήματα ασφαλείας, χωρίς όμως να χρειαστεί να επέμβουν και στη συνέχεια αποχώρησαν.
Επιβάτες που μίλησαν στον «Π» κάνουν λόγο για έντονη μυρωδιά εντός του αεροσκάφους και καπνούς, εκτός αυτού, όταν προσγειώθηκε ενώ μιλάνε για πολύ γρήγορη διαδικασία επιστροφής στον αεροδιάδρομο με το αεροπλάνο «να μοιάζει πως χάνει απότομα έδαφος».
Από εκείνο το σημείο και μετά αρχίζει μία νέα ταλαιπωρία για τους επιβάτες με το πλήρωμα να ζητάει να παραμείνουν όλοι στις θέσεις τους, ώστε να επιδιορθωθεί η βλάβη, αλλά τα παράπονα και ο εκνευρισμός κυριάρχησαν καθώς ήδη η πτήση είχε καθυστερήσει πάρα πολύ και αρκετοί διαπίστωναν πως οι συνθήκες δεν ήταν οι κατάλληλες.
Στη συνέχεια οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στο χώρο των αφίξεων προκειμένου να δουν τι θα ακολουθήσει με την πτήση, με τους υπεύθυνους της εταιρείας να τους ανακοινώνουν πως το δρομολόγιο «ακυρώνεται λόγω καιρικών συνθηκών».
Το συγκεκριμένο επιχείρημα της εταιρείας εξαγρίωσε τους επιβάτες οι οποίοι τόνισαν πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς ήταν ξεκάθαρο από τον πιλότο και το πλήρωμα πως το αεροπλάνο επέστρεψε στο αεροδρόμιο της Αθήνας για λόγους βλάβης.
Εκεί ακολούθησε ένα απίστευτο αλαλούμ μεταξύ επιβατών και εταιρείας, η οποία δεν αναλάμβανε την υποχρέωση να αναζητήσει άλλο αεροπλάνο ή άλλη πτήση για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, τη στιγμή που όπως λένε επιβάτες «γινόντουσαν κανονικά δρομολόγια της εταιρείας προς άλλους προορισμούς».
«Όλοι οι επιβάτες, πήγαμε στα γραφεία της Sky η οποία μας πληροφόρησε μέσω των υπαλλήλων της πως δεν ξέρει τι θα γίνει και αν θέλουμε αποζημίωση πρέπει να στείλουμε email.
Μετά από φασαρία μου έστειλαν επί τόπου ένα email το οποίο έγραφε πως η πτήση ακυρώθηκε λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και όχι λόγω βλάβης», έγραψε στο facebook ο Βαγγέλης Παπαδόπουλος, ένας εκ των επιβατών της πτήσης ο οποίος συνομίλησε και με τον «Π» περιγράφοντας ταλαιπωρία 14 ωρών χωρίς ποτέ να φτάσει στην Κοζάνη.
Η Πολίνα Βέλτση, δικηγόρος και επιβάτης της πτήσης, μιλώντας επίσης στον «Π», επεσήμανε πως η συμπεριφορά των ανθρώπων της εταιρείας ήταν απαράδεκτη και μετά από έντονες διαμαρτυρίες αναγκάστηκαν να πουν ότι θα δοθεί ένα «ανοιχτό εισιτήριο» τύπου voucher σε όλους ή θα βρεθεί κάποια άλλη πτήση(σε αόριστο χρόνο) για τη Θεσσαλονίκη.
Όπως είπε στον «Π» μαζί με άλλη συνάδελφό της, η οποία επίσης ήταν επιβάτης της πτήσης, αναλαμβάνουν ήδη νομικές ενέργειες κατά της εταιρείας με μήνυση και αγωγή που θα κατατεθούν τις επόμενες ημέρες, με περισσότερους από 12 επιβάτες να έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον να κινηθούν προς την κατεύθυνση των αποζημιώσεων.
Σύμφωνα με πληροφορίες κάποιοι από τους επιβάτες αναγκάστηκαν να πάρουν ταξί προκειμένου να φτάσουν στον προορισμό τους, χάνοντας όπως είναι αντιληπτό πολλές ώρες και έχοντας υποστεί απίστευτη ταλαιπωρία.
Επιβάτης της πτήσης, ήταν και η Βουλευτής Κοζάνης του ΣΥΡΙΖΑ, Καλλιόπη Βέττα, η οποία μιλώντας στον «Π» επιβεβαίωσε τα γεγονότα και έθεσε το ζήτημα της επιδοτούμενης γραμμής με δρομολόγια τα οποία πολλές φορές δεν βολεύουν όσους θέλουν να ταξιδέψουν:
«Δεν είναι δυνατόν σε μια επιδοτούμενη γραμμή να υπάρχει τέτοια συμπεριφορά και να μην υπάρχει άλλο αεροπλάνο να εξυπηρετήσεις τους επιβάτες», σημείωσε και κάλεσε τους αρμοδίους να δουν από κοντά το θέμα ώστε οι επιδοτούμενες γραμμές να διαμορφώσουν σωστά τα δρομολόγια τους και στις ώρες που τους «περισσεύουν».