Σύσκεψη παρουσία του Νομάρχη Γρεβενών κ. Κουπτσίδη με θέμα τις απαλλοτριώσεις του έργου με τίτλο «Βελτίωση των Γεωμετρικών Χαρακτηριστικών-Κατά τμήματα της Ε.Ο Γρεβενών Χιονοδρομικού Κέντρου Βασιλίτσας» ενόψει της ένταξης του έργου στο Ε.Σ.Π.Α. 2007-2013, πραγματοποιήθηκε τη Πέμπτη 4 Μαρτίου στην Αίθουσα Συσκέψεων της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Γρεβενών.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Δήμαρχος Θ.Ζιάκα κ. Πέτρου Χρήστος, ο Νομαρχιακός Σύμβουλος κ. Μπασδέκης, ο Διευθυντής των Τεχνικών Υπηρεσιών Ν.Α. Γρεβενών κ Ευαγγελόπουλος, υπάλληλοι της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Ν.Α. Γρεβενών και στελέχη της Αν.Γρε.





























