Ιδιαίτερα εγκωμιαστικά ήταν τα σχόλια της εφημερίδας «Μακεδονία» για τον Δήμο Πτολεμαΐδας που είδαν το φως της δημοσιότητας και έχουν σχέση με την αποτελεσματική χρήση του διαδικτύου για την καταγραφή και τη συγκέντρωση πληροφοριών, που θα βελτιώσουν τις υπηρεσίες του, καθώς, επίσης, και με την άμεση επικοινωνία του Δήμου με τους πολίτες του.
Σύμφωνα με την εφημερίδα ο Δήμος Πτολεμαΐδας στον τομέα της ανοιχτής γραμμής επικοινωνίας με τους δημότες «βάζει τα γυαλιά» σε άλλους πολύ μεγαλύτερους δήμους της χώρας, χρησιμοποιώντας το Ίντερνετ, προκειμένου να καταγράψει τον βαθμό ικανοποίησης των δημοτών από τις υπηρεσίες που παρέχει.
Το δημοσίευμα της εφημερίδας «Μακεδονία», το οποίο υπογράφει η δημοσιογράφος Σοφία Χριστοφορίδου, έχει ως εξής:
«Ο δήμος Πτολεμαΐδας έχει πιστοποίηση ISOγια την ποιότητα υπηρεσιών που παρέχει στους δημότες. Επιπλέον έχει δημιουργήσει ένα ερωτηματολόγιο, για να καταγράψει τις απόψεις και τις προτάσεις των δημοτών σχετικά με την ποιότητα εξυπηρέτησής τους από τον δήμο. Οι δημότες καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με την ποιότητα υπηρεσιών (καθαριότητα, γενικές υπηρεσίες), το βαθμό εξυπηρέτησής τους από τις υπηρεσίες του δήμου και την επικοινωνία μέσω του δικτυακού τόπου. ¨Η φιλοσοφία του δήμου Πτολεμαΐδας είναι ανθρωποκεντρική με έμφαση πάντοτε στις ανάγκες του δημότη και στη λήψη όσο το δυνατόν περισσότερων μέτρων για την εξυπηρέτησή του¨, σημειώνει ο δήμαρχος Γρηγόρης Τσιούμαρης. Για το σκοπό αυτό έχουν τοποθετηθεί δύο κουτιά στο δημαρχείο Πτολεμαΐδας, όπου καταλήγουν τα ερωτηματολόγια με τα οποία οι πολίτες βαθμολογούν τη δημοτική αρχή, ενώ πριν από μία εβδομάδα αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα www.ptolemaida.gr και το….ηλεκτρονικό κυτίο παραπόνων».
Αξίζει να σημειωθεί το ο Δήμος Πτολεμαϊδας είναι ο μοναδικός στη Βόρεια Ελλάδα που χρησιμοποιεί το ίντερνετ, για να καταγράψει το βαθμό ικανοποίησης των δημοτών από τις υπηρεσίες που παρέχει.