Μετά από παρέμβαση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, και Βουλευτή Ν. Κοζάνης, Μιχάλη Παπαδόπουλου, προς τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), ελήφθη η απόφαση να γκρεμιστούν οι δύο γέφυρες του ΟΣΕ, ΧΣ56+178 στη διασταύρωση με Εθνική Οδό Κοζάνης-Θεσσαλονίκης), και ΧΣ58+007 (διαστ. με Ε.Ο. Κοζάνης-Λάρισας) και να προχωρήσει η διαδικασία της ανακατασκευής τους, προκειμένου να μην υπάρξουν άλλα θανατηφόρα ατυχήματα και να αποφευχθεί η καθημερινή ταλαιπωρία των κατοίκων και των επισκεπτών της περιοχής.
Ο Υφυπουργός, κ. Παπαδόπουλος σε σχετική δήλωσή του ανέφερε συγκεκριμένα:
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ως αρμόδιος Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, πως μετά από πολλά δυσάρεστα δυστυχήματα, με εντολή μου προς την αρμόδια διεύθυνση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος, ελήφθη επιτέλους η απόφαση για το γκρέμισμα των δύο σιδηροδρομικών γεφυρών στις εξόδους της Κοζάνης για Λάρισα και Θεσσαλονίκη. Νιώθω την ανάγκη να ζητήσω συγγνώμη από τους πολίτες αλλά και από τους συγγενείς των θυμάτων, εκ μέρους όλων αυτών που τόσα χρόνια δεν έκαναν τίποτα για να προλάβουν το κακό. Δεσμεύομαι πως από τη θέση που είμαι, θα συνεχίσω να κάνω ό, τι περνάει από το χέρι μου, κινούμενος προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ήδη υπάρχουν προμελέτες, για να γίνει πλήρης ανακατασκευή των γεφυρών, έτσι ώστε να καταστεί το οδικό δίκτυο ασφαλές. Θεωρώ βέβαιο πως σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, το πρόβλημα θα έχει λυθεί, δεδομένου ότι οι ενέργειες που απαιτούνται από πλευράς της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας δεν είναι χρονοβόρες.
Επιπλέον, θεωρώ πως όλοι μαζί πρέπει να αποσυμφορήσουμε την Κοζάνη. Έχω καταθέσει τις προτάσεις μου, για μεταφορά του Σιδηροδρομικού Σταθμού της Κοζάνης στο πρώην στρατόπεδο του Δρεπάνου. Θεωρώ το σχέδιο αυτό αναγκαίο για τρεις λόγους: Θα αποσυμφορήσουμε την Κοζάνη, θα εξυπηρετήσουμε τις μεταφορές στη ΔΕΗ, και κυρίως, θα κάνουμε ένα ακόμα βήμα για τη σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης – Γρεβενών».
Στην απάντησή του προς τον Υφυπουργό κ. Παπαδόπουλο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παν. Θεοφανόπουλος, ενημερώνει ότι για τις ως άνω γέφυρες υποβλήθηκα παλαιότερα στον ΟΣΕ από την ΔΕΚΕ Δυτικής Μακεδονίας προκαταρτικές μελέτες για την ανακατασκευή των υφιστάμενων γεφυρών και αφού ο ΟΣΕ προέβη στους απαραίτητους ελέγχους των μελετών απάντησε θετικά στην ανακατασκευή των εν λόγω γεφυρών, επισημαίνοντας ωστόσο ότι «μέχρι σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί κανένα έργο ανακατασκευής αυτών.»
Ο πρόεδρος του ΟΣΕ ενημερώνει επίσης ότι: «Η θέση του ΟΣΕ εξακολουθεί να είναι υπέρ της εκτέλεσης των έργων ανακατασκευής των γεφυρών σύμφωνα με τις υποβληθείσες μελέτες. Περαιτέρω, στη Σύμβαση- Πλαίσιο που υπογράφτηκε μεταξύ ΔΕΗ ΑΕ και ΟΣΕ ΑΕ με σκοπό την αποξήλωση και κατασκευή νέου τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής Πτολεμαΐδας- Κοζάνης λόγω ανάπτυξης του ορυχείου νοτιοδυτικού πεδίου, ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2013 και ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2014 η αποξήλωση της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ των Χ.Σ. 34+300-41+130 της γραμμής ΑΜ-ΚΖ. Η κατασκευή του νέου τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής στη νέα της θέση (σύμφωνα με τη Σύμβαση- Πλαίσιο) εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί την 01/01/2017. Έως τότε δεν θα υπάρχει κυκλοφορία συρμών στη γραμμή.»