«Έπεσε» για δύο ώρες η πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης και στην περιοχή – Το μάθημα συνεχίστηκε κανονικά την 4η και 5η σχολική ώρα, τονίζει ο Περιφερειακός Δ/ντης Εκπ/σης Θ. Μαρδίρης
Σε πανευρωπαϊκό πρόβλημα της εταιρείας CISCO οφείλεται το «κρασάρισμα» της πλατφόρμας WEBEX που χρησιμοποιούν μαθητές και εκπαιδευτικοί για να κάνουν ...














































