Μάρκος Βύρλιος για το χθεσινό Δ.Σ.: “Οι βουλευτές που ψήφισαν τη Συμφωνία των Πρεσπών να κηρυχθούν ανεπιθύμητοι. Αν αυτό με κάνει φασίστα, τότε ναι είμαι περήφανος που είμαι”
Δείτε τι ανάρτησε στη σελίδα του στο facebook o σύμβουλος της πλειοψηφίας και γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας, Μάρκος Βύρλιος, ...
































