Μήνυμα Ελπίδας και Αλληλεγγύης από τους Εκπ/κους Α/θμιας Εκπ/σης Κοζάνης, στους πλημμυροπαθείς μαθητές της Θεσσαλίας
Το Δ.Σ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αποφάσισε την αποστολή βοήθειας στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Ευυδρίου Φαρσάλων, μετά τις ...















































