Ένα οφειλόμενο “ευχαριστώ” στους γιατρούς της Καρδιολογικής Κλινικής του Μποδοσάκειου Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας (της Κούλας Πουλασιχίδου)
Οφείλω ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στο Ιατρικό και Νοσηλευτικό προσωπικό της Καρδιολογικής Κλινικής του Μποδοσάκειου Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας , για την άψογη ...















































