Συμβαίνει τώρα
Αρχική > Αρθρογραφία > …Περιφέρειες κ πόλεις επισκέψιμες= Brand … – Γράφει ο Πέτρος Μίμτσης*

…Περιφέρειες κ πόλεις επισκέψιμες= Brand … – Γράφει ο Πέτρος Μίμτσης*

Κοινοποίησε το....
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Email this to someone
email




subscribe!





Στην Περιφέρεια μας ο τουρισμός βρίσκεται χαμηλά σε επίπεδο χώρας, ο επιχειρηματικός και ο εμπορικός κόσμος περνάει οικονομική και κοινωνική κρίση, η Δυτική Μακεδονία στερείται μιας ενιαίας προωθητικής ταυτότητας μιας αναγνωρίσιμης εικόνας. Η σύγχρονη περιφέρεια είναι μία έξυπνη περιφέρεια χτίζει ένα δυνατό Brand name. Κατεύθυνση και σκοπό έχει την προβολή και την φήμη της. Η όλη διαδικασία λειτουργεί ως μία οργανωμένη κουλτούρα μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων μερών (κάτοικοι δημοτικές αρχές, φορείς,εμπορικοί σύνδεσμοι,επιχειρήσεις)με κοινή συνισταμένη αλλά και με διερεύνηση συνεργειών των γειτονικών πόλεων με ομπρέλα την Περιφέρεια. Είναι σε θέση να αποσαφηνίσουν τη μοναδική ταυτότητα τους που δίνει κατεύθυνση και σκοπό για το μέλλον. Βασίζονται σε βαθιά γνώση των χαρακτηριστικών τους, της κληρονομιάς τους ,του φυσικού πλούτου της,των δυνατοτήτων τους και σε ισχυρές αλλά ταυτόχρονα απλές ιδέες, οι οποίες ανταποκρίνονται σε μοναδικές ιδιότητες. Η ανάπτυξη ενός brand έχει στρατηγική σημασία διότι κάνει την περιφέρεια να βγάλει δικό της χαρακτήρα και ποιότητα που έχει χτιστεί από τους ίδιους τους κατοίκους, τους φορείς, τις επιχειρήσεις. Περνάει το μήνυμα της ανάδειξης της ιδιαίτερης ταυτότητας της, του πολιτισμού της, της ιστορίας της, την αξία των φυσικών τοπίων της, των μοναστηριών, των υποδομών της Πολιτισμικής κληρονομιάς (αρχοντικά, μουσεία ,θέατρα, βιβλιοθήκες ,τέχνες) έως ποικιλία δραστηριοτήτων (διαμονή, εμπορικά καταστήματα, εστιατόρια, εκδηλώσεις). Περνάει το μήνυμα του εκσυγχρονισμού στον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών της , την αναβάθμιση στην καθημερινότητά της, την βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας,την ενίσχυση κ σωστή διαχείριση του θεματικού τουρισμού της(με τις δυνατότητες που μας δίνει η τεχνολογία δημιουργείς μια τουριστική εφαρμογή που θα παρέχει στον επισκέπτη μια ολοκληρωμένη υπηρεσία συγκεντρώνοντας το σύνολο της πληροφορίας που αναζητά σε ένα σημείο). Δημιουργεί την εικόνα ότι η Περιφέρεια αυτή είναι μέρος στο οποίο οι άνθρωποι επιθυμούν να εργάζονται να διαμένουν να επισκέπτονται και να επενδύουν.

*Μίμτσης Πέτρος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΤΕ Τεχνικός Τηλεπικοινωνιών και δικτύων ομίλου ΟΤΕ υπ.Περιφερειακός σύμβουλος ΠΕ Κοζάνης

Κοινοποίησε το....
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Email this to someone
email

Στείλε μας Φωτογραφίες, Μηνύματα και Καταγγελίες στο ptolemeos@e-ptolemeos.gr
sidiros
x

Check Also

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ vs ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ! – Γράφει ο Ρουσσάκης Σαρ. Πολυχρόνης

Κοινοποίησε το....FacebookTwitterPrintemail -Ρωτάω έναν κομμουνιστή: *Ποιος είναι κομμουνιστής;* -«Αυτός που διαβάζει Μάρξ και Λένιν», μου απαντά! -*Ο.Κ και αντικομμουνιστής* τον ...