Αρχική > Uncategorized > Πρώτο πανελλήνιο συνέδριο τηλεοπτικών Σταθμών Περιφέρειας
None

Πρώτο πανελλήνιο συνέδριο τηλεοπτικών Σταθμών Περιφέρειας

Κοινοποιήστε το άρθρο...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Το πρώτο πανελλήνιο συνέδριο Τηλεοπτικών Σταθμών Περιφέρειας με τίτλο «Η Περιφέρεια στο Επίκεντρο», πραγματοποιείται την Πέμπτη 8 Ιουλίου στην Αθήνα (ξενοδοχείο Divani Caravel).
Το συνέδριο διοργανώνεται από την Smartpress και τελεί υπό την αιγίδα της ΕΠΕΚ (Ένωση Περιφερειακών Καναλιών Ελλάδος) και της ΤΕΠ (Τηλεόραση Ελληνικής Περιφέρειας) που εκπροσωπούν το σύνολο σχεδόν των Περιφερειακών Τηλεοπτικών Σταθμών της χώρας.
Στόχος του συνεδρίου OmniTV- η παρακολούθηση του οποίου είναι δωρεάν- είναι να αποτελέσει σημείο συνάντησης αλλά και φόρουμ ανταλλαγής απόψεων εκπροσώπων του κλάδου των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών με εκπροσώπους της πολιτείας, της ακαδημαϊκής ζωής, των θεσμικών φορέων, των επιχειρηματικών ενώσεων, αλλά και όλων εκείνων που ασχολούνται και αγωνιούν για το παρόν και το μέλλον των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών της χώρας στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται.
Οι συμμετέχοντες στις εργασίες του συνεδρίου θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν εγνωσμένης αξίας και κύρους ομιλητές, αλλά και να καταθέσουν τους δικούς τους προβληματισμούς και προτάσεις σε τομείς όπως:
– Η συμβολή και ο ρόλος των περιφερειακών σταθμών στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών
– Η πολιτισμική διάσταση της λειτουργίας των περιφερειακών σταθμών
– Περιφερειακοί τηλεοπτικοί σταθμοί και ελληνισμός της διασπορά
– Η νέα ψηφιακή εποχή: απειλή ή ευκαιρία για τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς;
– Το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας: προβλήματα, προτάσεις και προοπτικές
– Η διαφήμιση ως απαραίτητη συνθήκη επιβίωσης και ανάπτυξης
– Ο ειδικός φόρος 20% και οι επιπτώσεις του στην βιωσιμότητα του κλάδου
– Η τεχνολογία και οι δυνατότητες που παρέχει για νέες πηγές εσόδων
– Οι σχέσεις κέντρου και περιφέρειας στον τηλεοπτικό κλάδο
– Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο όπως διαμορφώνεται με βάση τόσο της εγχώριες όσο και τις διεθνείς εξελίξεις στον τομέα των τοπικών Μ.Μ.Ε.
Το συνέδριο απευθύνεται στα στελέχη του κλάδου των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών όλης της Ελλάδας (ιδιοκτήτες, διευθυντές, marketing, πωλήσεις, τεχνικούς studio & RF) γενικότερα, καθώς επίσης σε κυβερνητικά στελέχη, υπουργούς και opinion leaders. Η λίστα των καλεσμένων του Συνεδρίου περιλαμβάνει παράγοντες του χώρου, σημαντικούς ομιλητές από την πολιτική και οικονομική ζωή, ακαδημαϊκούς, νομικούς, εκπροσώπων θεσμικών φορέων κ.ά.
Οι ενότητες του συνεδρίου OmniTV είναι ειδικότερα οι εξής:
1η Ενότητα
Περιφερειακή TV & Παρέμβαση στην τοπική κοινωνία
Ο ρόλος των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών ως πηγή ενημέρωσης, πολιτισμού, διάχυσης της γνώσης αλλά και σύνδεσης των κατοίκων των τοπικών κοινωνιών με το «παγκόσμιο χωριό». Η σύνδεση των Ελλήνων της διασποράς με τις ρίζες τους. Ο τοπικός τηλεοπτικός σταθμός ως παράγοντας ανάδειξης του τοπικού πολιτισμού, της υποστήριξης δράσεων, της ενίσχυσης της συνοχής της τοπικής κοινωνίας αλλά και φορέας καινοτομίας για την τοπική και αγροτική οικονομία.
2η Ενότητα
Η συμβολή των τοπικών ΜΜΕ στην ανάπτυξη της Περιφέρειας
Τοπικά ΜΜΕ & Αυτοδιοίκηση: Η συμβολή των τοπικών ΜΜΕ στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών, σε οικονομικό, πολιτικό & πολιτισμικό επίπεδο. Ο ρόλος τους ως δίαυλος γνώσεων και διασύνδεσης τους με το εθνικό και ευρωπαϊκό γίγνεσθαι. Η προβολή των τοπικών θεμάτων αλλά και η ενημέρωση των κατοίκων. Τα ΜΜΕ ως πρεσβευτές της τοπικής κοινωνίας στην κεντρική κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
3η Ενότητα
DIGITAL TV: Η μετάβαση των περιφερειακών σταθμών TV στην ψηφιακή εποχή
Οι όροι και οι προϋποθέσεις για την μετάβαση στη νέα ψηφιακή εποχή. Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και οι αναγκαίες τροποποιήσεις. Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο της ψηφιακής εποχής. Τι συμβαίνει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες; Ποια είναι τα παραδείγματα βέλτιστης πρακτικής; Πιθανές πηγές χρηματοδότησης για την μετάβαση στη νέα ψηφιακή εκπομπή. Ψηφιακό μέρισμα: διαχείριση φάσματος, κατανομή ψηφιακών χαρτών.
Άλλες τεχνολογικές εξελίξεις που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως πηγές εσόδων.
4η Ενότητα
Διαφήμιση: Απαραίτητη συνθήκη επιβίωσης
Τα διαφημιστικά έσοδα και οι πηγές τους. Ο ειδικός φόρος 20% και το αντίκτυπό του στη βιωσιμότητα του κλάδου. Η κρατική διαφήμιση: το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ο βαθμός υλοποίησης και οι στρεβλώσεις του. Είναι η κρατική διαφήμιση μοχλός ομηρίας των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών από την εκάστοτε κεντρική εξουσία; Ο τρόπος διανομής της κρατικής διαφήμισης. Η ανάγκη θέσπισης αντικειμενικών κριτηρίων. Η ιδιωτική διαφήμιση και ο ρόλος της.
5η Ενότητα
Τηλεόραση Περιφέρειας: Ίδια μέτρα άλλα σταθμά;
Οι σχέσεις των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών και της δημόσιας τηλεόρασης (ΕΡΤ). Οι σχέσεις των σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας και των περιφερειακών σταθμών. Ανταγωνιστές ή συνεργάτες; Το περιεχόμενο και ο ρόλος του ως παράγοντας σύγκλισης μεταξύ σταθμών πανελλήνιας εμβέλειας και τοπικών τηλεοπτικών σταθμών. Η σύγκλιση των τεχνολογιών: τηλεπικοινωνίες, ψηφιακή τηλεόραση, διαδίκτυο. Το θεσμικό σύστημα αδειοδότησης και οι αναγκαίες αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Ο ρόλος του ΕΣΡ απέναντι στους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς.

Κοινοποιήστε το άρθρο...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print
Στείλε μας Φωτογραφίες, Μηνύματα και Καταγγελίες στο ptolemeos@e-ptolemeos.gr
kotzampasis

Συντάκτης: e-ptolemeos team