Συμβαίνει τώρα
Αρχική > Πολιτική > Β. Σημανδράκος: Προκηρύχθηκε η ολοκλήρωση ανάπλασης ανατολικής εισόδου της Κοζάνης

Β. Σημανδράκος: Προκηρύχθηκε η ολοκλήρωση ανάπλασης ανατολικής εισόδου της Κοζάνης

Μοίρασε το άρθρο...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email






Υπογράφτηκε απο τον δήμαρχο Κοζάνης Λάζαρο Μαλούτα η διακήρυξη ανοιχτής διαδικασίας για την επιλογή αναδόχου του έργου «Ολοκλήρωση ανάπλασης ανατολικής εισόδου πόλης Κοζάνη» προυπολογισμού 893.000 Ευρώ. Κατάθεση προσφορών για την επιλογή αναδόχου μέχρι τις 24 Απριλίου 2020.
Το έργο αφορά την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων του οδικού τμήματος στην Ε.Ο. 4 Κοζάνης-Θεσσαλονίκης από τον κόμβο της ΔΕΗ έως τον κόμβο του LIDL περίπου 1,3 χλμ, με ταυτόχρονη διαμόρφωση των υπαρχόντων συνδέσεων σε αυτό.
Και στις δύο κατευθύνσεις προβλέπεται η χρήση δύο λωρίδων κυκλοφορίας πλάτους 3,25μ η εσωτερική προς την υφιστάμενη νησίδα και 3,00μ η δεύτερη, με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 6,25μ.
Τα ανακατασκευαζόμενα πεζοδρόμια έχουν πλάτη της τάξης των 2,25μ και επί αυτών διαμορφώνονται διαβάσεις κατάλληλες για πρόσβαση ΑμεΑ καθώς και οδηγός τυφλών. Επίσης η λύση περιλαμβάνει και την δημιουργία νησίδας πλάτους 3,95μ όμοιας με την υφιστάμενη στην θέση που στεγάζεται η ΔΕΥΑΚ καθώς και μονοδρόμιση της οδού Καρυδίτσας από την συμβολή της με την οδό Βερμίου έως την Ανθοτόπου. Όσον αφορά την πρόσβαση στο κτίριο της ΔΕΑΥΚ από την πόλη της Κοζάνης αυτή θα γίνεται με αριστερή στροφή από την οδό Βερμίου προς των οδό Καρυδίτσας με σκοπό την κυκλοφοριακή αναβάθμιση, και την ασφαλή κίνηση πεζών και οχημάτων από και προς το κτίριο.
Η αποχέτευση του καταστρώματος γίνεται μέσω σχαρών υδροσυλλογής. Λόγω της διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων προβλέπεται η κατασκευή νέων φρεατίων υδροσυλλογής στις θέσεις όπου υπάρχουν τα σημερινά φρεάτια, στην απόληξη των νέων πεζοδρομίων.

Συμβάλλοντες δρόμοι
Για το σύνολο των συμβαλλόμενων δρόμων χρησιμοποιούνται τα υφιστάμενα πλάτη τους. Γίνονται όμως τοπικά στη διασταύρωση τους με την οδό Βερμίου παρεμβάσεις ώστε το πλάτος των πεζοδρομίων εκατέρωθεν να είναι 1,65μ που είναι το ελάχιστο που απαιτείται για την ασφαλή κίνηση των πεζών. Το πλάτος του οδοστρώματος στις διασταυρώσεις γίνεται 4,70μ και επομένως απαιτείται μονοδρόμησή τους.
Σε συμβολή με δρόμους οι οποίοι είναι αδίανοιχτοι κατασκευάζεται πεζοδρόμιο επί της Βερμίου με ύψους +4εκ από την επιφάνεια του οδοστρώματος ώστε να διατηρηθεί αισθητικά η ομοιομορφία και η ασφαλής κίνηση των πεζών.

Κυκλοφοριακές παρεμβάσεις
Οδός Βερμίου Ρεύμα προς Kοζάνη : πλάτος οδού 6,25μ με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Οδός Βερμίου Ρεύμα προς Θεσ/νικη : πλάτος οδού 6,25μ με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Οδός Πρωτοχωρίου: Μονόδρομος με έξοδο προς οδό Βερμίου.
Οδός Λυγερής: Μονόδρομος με έξοδο προς οδό Βερμίου.
Οδός Νέας Καρδιάς: Μονόδρομος με είσοδο από οδό Βερμίου.
Οδός Καρυδίτσας : Διπλής κατεύθυνσης έως την οδό Ανθοπούλου και έπειτα μονόδρομος με είσοδο από την οδό Βερμίου.
Οδός Κοίλων: Μονόδρομος με έξοδο προς οδό Βερμίου.
Οδός Νέας Χαραυγής: Μονόδρομος με είσοδο από οδό Βερμίου. Οδός Κοκκιναρά: Μονόδρομος με έξοδο προς οδό Βερμίου. Οδός Αλωνακίων: Μονόδρομος με έξοδο προς οδό Βερμίου.

Σήμανση – ασφάλιση
Εχει εγκριθεί Μελέτη Σήμανσης – Ασφάλισης – Σηματοδότησης.
Η σήμανση είναι κατακόρυφη (σήματα , φωτεινοί σηματοδότες ) και οριζόντια (διαγραμμίσεις , διαβάσεις πεζών , ανακλαστήρες οδοστρώματος, συνεχής κίτρινη διαγράμμιση για απαγόρευση στάσης στάθμευσης, έκτος καθορισμένων σημείων όπου διατηρούνται οι υφιστάμενες θέσεις στάσης λεωφορείων). Ως όριο ταχύτητας ορίζονται τα 40km/h.

Κατασκευαστικά στοιχεία
– Οδοστρώματα
Γίνεται μόνο συντήρηση αυτών με φρεζάρισμα της υπάρχουσας ασφαλτικής στρώσης και διάστρωση νέας πάχους 5 εκ με χρήση κοινής ασφάλτου.
– Νέα πεζοδρόμια
Κατασκευή νέων διαπλατυμένων πεζοδρομίων και τοποθέτηση πλακών πεζοδρομίου 40×40 εκ σε αυτά χρώματος γκρι. Δημιουργείται διαδρομή όδευσης τυφλών με ειδικές πλάκες πεζοδρομίου χρώματος κίτρινου.
Σε όλο το μήκος του πεζοδρομίου (εκτός των διαβάσεων πεζών και απαραίτητων προσβάσεων σε υφιστάμενες επιχειρήσεις) τοποθετείται σιδηρό κιγκλίδωμα που είναι απαιτούμενο βάση προδιαγραφών σε οδούς με κυκλοφορία >30km/h.
– Διαχωριστική νησίδα
Η κεντρική διαχωριστική νησίδα του κύριου άξονα της οδού θα κατασκευαστεί όπως και οι υφιστάμενες δηλ τοιχία σκυροδέματος, κράσπεδα, πλάκες πεζοδρομίου και θα επενδυθεί με φυτική γη, όπως και οι υπάρχουσες.

Μοίρασε το άρθρο...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email

Στείλε μας Φωτογραφίες, Μηνύματα και Καταγγελίες στο [email protected]
kotzampasis

Συντάκτης: e-ptolemeos team