Ο επιβάτης ταξίδευε από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος με προορισμό την Κοζάνη, για επαγγελματικούς λόγους και η πτήση του καθυστέρησε πέντε ώρες εξαιτίας τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους – Απευθύνθηκε στον Συνήγορο του Καταναλωτή και αποζημιώθηκε με 250 ευρώ
Επιτυχής ήταν η διαμεσολάβηση του Συνήγορου του Καταναλωτήγια επιβάτη πτήσης από Αθήνα με προορισμό την Κοζάνη λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον προορισμό του.
Ο επιβάτης, απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”, ζητώντας τη βοήθεια και την παρέμβασή της, με ειδικότερο αίτημα την αποζημίωσή του σύμφωνα με τον Κανονισμό 261/2004 λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον προορισμό του.