Και μουσική διαμαρτυρία στην κεντρική πλατεία της πόλης πραγματοποιούν σήμερα Τετάρτη από τις 7.30π.μ. έως τις 12 το μεσημέρι, οι μαθητές του Μουσικού Γυμνασίου και Λυκείου Πτολεμαΐδας που κατέλαβαν από το πρωί της Δευτέρας το σχολείο τους, διαμαρτυρόμενοι για την υποχρηματοδότηση της Παιδείας και την έλλειψη καθηγητών και βιβλίων, ενώ σε νέα κατάληψη προχώρησαν χθες το πρωί και οι μαθητές του 3ου Ενιαίου Λυκείου Πτολεμαΐδας.
«Δυστυχώς, σήμερα το μουσικό σχολείο Πτολεμαΐδας αποτελεί μια οφθαλμαπάτη. Αυτό το κτίριο έχει χαρακτηριστεί από τους τοπικούς κατοίκους ως τι διαμάντι της περιοχής. Στην ουσία το σχολείο πάσχει από σοβαρές δυσλειτουργίες που σχετίζονται με την μουσική παιδεία», αναφέρουν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου σε ανακοίνωση που εξέδωσαν.
Ειδικότερα οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου τονίζουν ότι αναγκάστηκαν να πραγματοποιήσουν κατάληψη του σχολείου τους προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το γεγονός ότι ένα μήνα μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιά δεν γίνονται τα περισσότερα βασικά μουσικά μαθήματα, λόγω έλλειψης καθηγητών μουσικής και βιβλίων μουσικής. Σύμφωνα μάλιστα με τους μαθητές, υπάρχουν στο σχολείο μόλις 9 καθηγητές μουσικής όταν έπρεπε να υπάρχουν πάνω από 25 καθηγητές μουσικής, ενώ καταγγέλλουν επίσης ότι λείπουν βιβλία μουσικής και αναγκάζονται να τα αγοράζουν παρά το μεγάλο κόστος, ενώ το ίδιο συμβαίνει με τα βιβλία αγγλικών.
Παράλληλα οι μαθητές καταγγέλλουν ότι ενώ σπουδάζουν σε μουσικό σχολείο και κάνουν 15- 17 επιπλέον ώρες μάθημα την εβδομάδα όταν αποφοιτούν δεν παίρνουν κάποια πιστοποίηση που να δηλώνει ότι διαθέτουν μουσικές γνώσεις.
Ειδικότερα, τα αιτήματα των μαθητών του Μουσικού Σχολείο Πτολεμαΐδας εστιάζονται στα εξής: Πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού κατάλληλα ειδικευμένου για κάθε μάθημα, ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης για την αποτροπή προσφυγής των μαθητών σε φροντιστήρια. Τάσσονται υπέρ της αξιολόγησης εκπαιδευτικού προσωπικού και ζητούν εκσυγχρονισμό των αναχρονιστικών βιβλίων, μοριοδότηση μουσικών σχολείων και πιστοποίηση μουσικών γνώσεων και παροχή μεταφορικών μέσων για την μεταφορά των μαθητών από χωριά στα σχολεία. Ζητούν επίσης άμεση ανάπτυξη και αναβάθμιση όλων των απαραίτητων υποδομών του σχολείου τους για την απόκτηση σύγχρονων εργαστηρίων, βιβλιοθήκης, αναγνωστηρίων και εξοπλισμό των εργαστηρίων φυσικής και χημείας, καθώς και βελτίωση και αναθεώρηση των πρόσθετων ωρών διδακτικής στήριξης
Ροη ΒΑΣΒΑΤΕΚΗ