Συνεχίστηκε και χθες Παρασκευή ο περιοδικός αποκλεισμός της παλαιάς οδού Πτολεμαΐδας- Κοζάνης στο 7ο χιλιόμετρο, στο ύψος του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας (Βιομηχανικό), από τους Ιδιοκτήτες Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης Δυτικής Μακεδονίας οι οποίοι απασχολούνται σε εργολάβους της ΔΕΗ, με κύρια αιτήματα την βελτίωση των αποδοχών τους και των συνθηκών εργασίας στα ορυχεία της ΔΕΗ.
Σε κλιμάκωση οδηγείται η απεργιακή κινητοποίηση των ιδιοκτητών φορτηγών Ι.Χ., που ξεκίνησε από τη Δευτέρα με την κήρυξη κινητοποιήσεων από δύο σωματεία του κλάδου, το Σωματείο Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ιδιωτικής Χρήσης Δυτικής Μακεδονίας «Άγιος Χριστόφορος» και το Σωματείο Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων δήμου Ελλησπόντου «Σταυραετός». Μάλιστα, τα εκατοντάδες παρατεταγμένα φορτηγά κατά μήκος του δρόμου αυξάνονται από μέρα σε μέρα αντί να μειώνονται, δείχνοντας και την αποφασιστικότητα των απεργών να μην υποχωρήσουν εάν δεν βρεθεί κάποια συμβιβαστική λύση με τους εργολάβους.
Η συνάντηση που είχαν το μεσημέρι της Πέμπτης οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών φορτηγών με εργολάβους της ΔΕΗ οδηγήθηκε σε αδιέξοδο, αφού όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Φορτηγών Ι.Χ. Δυτικής Μακεδονίας, Σοφιανός Τσαβδαράς, έγιναν κάποιες συζητήσεις με τους εργολάβους που ήταν παρόντες, όμως αρνούνται ότι «δεν έχουμε κέρδη από τη δουλειά μας». Συμπλήρωσε ότι χωρίς αποτέλεσμα ήταν και η συνάντηση που είχε προηγηθεί με τον διευθυντή του ΛΚΔΜ, ωστόσο σύμφωνα με τον κ. Τσαβδαρά δεν βρέθηκε κάποια λύση και με τη ΔΕΗ, αφού όπως είπε, «η ΔΕΗ πετάει το μπαλάκι στους εργολάβους».
Σε συνελεύσεις που πρόκειται να πραγματοποιήσουν χθες το βράδυ και κατά τη διάρκεια της σημερινής μέρας οι ιδιοκτήτες φορτηγών θα αποφασιστούν οι τρόποι κλιμάκωσης της κινητοποίησή τους.
Ρόη ΒΑΣΒΑΤΕΚΗ