Με σκοπό την αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους ίδιους τους δημότες, αλλά και την αναβάθμιση των υπηρεσιών, η Δημοτική Επιχείρηση Τηλεθέρμανσης Πτολεμαΐδας απευθύνει ειδικό ερωτηματολόγιο στους καταναλωτές.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοτικής επιχελίρησης, «στο πλαίσιο βελτίωσης της λειτουργίας και ανάπτυξής της, η Δ.Ε.ΤΗ.Π. υλοποιεί ένα καινοτόμο Σύστημα Αξιολόγησης, το οποίο βρίσκεται σε άμεση σύνδεση και με τη μέτρηση της ικανοποίησης των καταναλωτών, για τις υπηρεσίες που παρέχονται.
Η μέτρηση της ικανοποίησης των καταναλωτών της Τηλεθέρμανσης βασίζεται στις ακόλουθες αρχές :
• Ο προσανατολισμός στον πελάτη – καταναλωτή αποτελεί δέσμευση της ηγεσίας της επιχείρησης
• Η σημαντικότητα του πελάτη – καταναλωτή ενσωματώνεται στη συνολική φιλοσοφία λειτουργίας της επιχείρησης.
Σταθερή επιδίωξη της Δ.Ε.ΤΗ.Π. είναι να βελτιώνεται συνεχώς και στο πλαίσιο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντική η συστηματική επικοινωνία με τους καταναλωτές, ώστε να γίνονται γνωστές και να αξιοποιούνται οι απόψεις τους.
Για την διεξαγωγή της έρευνας ικανοποίησης των καταναλωτών Τηλεθέρμανσης εκπονήθηκε ερωτηματολόγιο με σκοπό την αξιολόγηση των Υπηρεσιών που παρέχονται.
Απαντώντας με ειλικρίνεια και παραθέτοντας τα σχόλιά του ο καταναλωτής βοηθάει την Δ.Ε.ΤΗ.Π. να βελτιώσει τις υπηρεσίες της, να αντιμετωπίσει τυχόν αδυναμίες και να ανταποκριθεί αποτελεσματικότερα στις ανάγκες του.
Στο τέλος του εντύπου υπάρχει χώρος για να περιγραφούν οποιαδήποτε τυχόν πρόσθετα σχόλια, παράπονα και προτάσεις για τη βελτίωση της επιχείρησης.
Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και διατίθεται ήδη στα γραφεία και στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.ΤΗ.Π. (www.tpt.gr). Μετά την συμπλήρωσή του θα κατατίθεται στα Γραφεία της Δ.Ε.ΤΗ.Π. Τα αποτελέσματα από την αξιολόγηση των καταναλωτών θα δημοσιοποιηθούν.