Την σύμβαση για την αποκατάσταση της συνδετήριας οδού Μαυροδένδρι – Κοίλα – Καρδιά, υπόγραψαν χτες ο νομάρχης Κοζάνης και ο ανάδοχος του έργου.
Με τις παρεμβάσεις που προβλέπονται στην εργολαβία των 118.862 ευρώ, αναμένεται να διορθωθούν λάθη και παραλείψεις που είχαν σημειωθεί στην πρώτη μεγάλη εργολαβία του κόμβου των Κοίλων. Με εκείνη η εργολαβία ο δρόμος για το Μαυροδένδρι πέρασε μέσα από τον οικισμό της Νέας καρδιάς, γεγονός που εγκυμονούσε κινδύνους και προκάλεσε τον ξεσηκωμό των κατοίκων του χωριού που απαίτησαν να μην περνά ο δρόμος μέσα από τον οικισμό τους. Το ακατανόητο είναι ότι οι κάτοικοι της Νέας Καρδιάς, είχαν προειδοποιήσει από τότε ότι η διέλευση του δρόμου μέσα από το χωριό θα δημιουργούσε προβλήματα, αλλά κανείς δεν τους άκουσε. Έστω και εκ των υστέρων, έρχεται να διορθωθεί ένα λάθος, ωστόσο, με επιπρόσθετο κόστος.
Ο νομάρχης Κοζάνης Γιώργος Δακής, παραδέχτηκε ότι υπήρχαν προβλήματα πρόσβασης για τους κατοίκους του Μαυροδενδρίου και για το στρατιωτικό προσωπικό του στρατοπέδου, τα οποία με την παρούσα υπογραφή επιλύονται. Από την πλευρά του ο δήμαρχος Δ. Υψηλάντη, Κυριάκος Μιχαηλίδης, σημείωσε ότι με τη νέα κυκλοφοριακή παρέμβαση θα επιλυθούν τα προβλήματα τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι κάτοικοι του Μαυροδενδρίου, οι στρατιώτες και οι αξιωματικοί του στρατοπέδου. Νομάρχης και δήμαρχος Δ. Υψηλάντη μετέβησαν επιτόπου στον κόμβο που θα γίνουν οι παρεμβάσεις. Στο σημείο έσπευσε και ο αντιδήμαρχος Κοζάνης Θεόδωρος Βασδάρης.
Το έργο χρηματοδοτείται από ιδίους πόρους της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης και ο συμβατικός χρόνος υλοποίησης είναι τρις μήνες.
Με την κατασκευή του έργου επιτυγχάνεται η αποκατάσταση της συνδετήριας οδού Μαυροδενδρίου – Καρδιάς – Κοίλων – Κοζάνης, στο σημείο όπου ο δρόμος συμβάλλει στον υφιστάμενο κυκλικό κόμβο. Περιλαμβάνεται η βελτίωση των γεωμετρικών στοιχείων της υφιστάμενης οδού, καθώς και η καθαίρεση και ανακατασκευή του τοιχίου αντιστήριξης, το οποίο βρίσκεται στο όριο του υφιστάμενου δρόμου. Με αυτόν τον τρόπο θα επιτευχθεί η διαπλάτυνση της οδού και η σύγκλιση αυτής με τον κυκλικό κόμβο.
Η όλη παρέμβαση κρίθηκε απαραίτητη για την αποφυγή ατυχημάτων στο υφιστάμενο οδικό τμήμα από τον κόμβο μέχρι το Μαυροδένδρι.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΗΤΤΑΣ